הפאניקה בעיר החרדית

הילדה סיפרה בבהלה: "ערבי ניסה לפתות אותי עם במבה"

בעוד הישוב החרדי עדיין המום מפרשת החטיפה והתקיפה האכזרית של הילדה בת ה-7 - כשהחשוד היחיד בכך שוחרר ממעצר - נתקפה השבוע ילדה בפאניקה, וסיפרה שערבי הציע לה ממתק (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

זה אירע לפני מספר ימים, באותה עיר חרדית המככבת בכותרות בפרשת התקיפה האכזרית: ילדה חרדית, בת 11, נכנסה בבהלה לבית הספר שלה, וסיפרה כי פועל פלסטיני שחלף בסמוך הציע לה במבה, בניסיון לפתות אותה לבוא עמו.

"ערבי אחד הוציא במבה ואמר לי שכדאי לי לקחת ולאכול, ושאני יבוא איתו", סיפרה הילדה בבעתה לחברותיה לכיתת הלימודים.

יצוין, כי הילדה פעלה בתושיה, כפי שלמדה ב'שיעורי המוגנות' בבית הספר החרדי, ונמלטה במהירות לכיוון ההפוך מהמקום בו היה ההלך הזר.

סופו של מקרה זה, לשם שינוי, היה טוב. צוות בית הספר בו לומדת הילדה, כך נודע ל'כיכר השבת', פעל לפי הנהלים: ווידא מיד עם הורי הילדה כי הם מודעים לאירוע, פנה במקביל לרשויות הרלוונטיות כדי שיטפלו בהיבטים השונים של המקרה וכמובן הרגיע את הילדה המפוחדת.

מחלקת הביטחון בעירייה, שדווחה על האירוע החשוד מפי הנהלת בית הספר, שיגרה רכב של סיירי ביטחון לרחובות השכונה החרדית, בניסיון לאתר ולעצור את הערבי החשוד.

גם המשטרה הוכנסה כמובן לתמונה, ואז התברר מקור הפאניקה: מדובר היה באדם שאינו חובש כיפה, שאינו מתגורר בעיר החרדית והגיע למקום לצורך כלשהו. כשחלף ליד חנות לממכר מזון, החליט להיכנס כדי לקנות במבה לנכדתו.

באותו הזמן עמדה במקום הילדה בת ה-11, והסתכלה עליו מקרוב, בעיניים בוחנות. בעקבות כך, הציע לה האיש, באדיבותו, מהבמבה שרכש.

לאחר החשד שהודבק לו והשמועות שכבר הופרחו אודותיו, ובינתיים כאמור הופרכו, נאלצה אמה של הילדה להתנצל עמוקות בפני האדם שהציע ממתק לבתה.

שחרורו של החשוד בתקיפה (באדיבות 'כאן 11'. תמונה: Yonatan Sindel/Flash90)

מהרשות המקומית נמסר ל'כיכר השבת' כי "לא ידוע על מקרה כזה". גורמים במשטרת ישראל אישרו את פרטי האירוע, שהסתיים כאמור בלא כלום, אך ממחיש את רמת הפאניקה השוררת בעיר בבנימין - שתושביו חוששים מפני תוקף ילדות המסתובב חופשי.

חשש ההורים וילדיהם גבר השבוע, כצפוי, לאחר ביטול כתב האישום נגד מחמוד קטוסה החשוד בתקיפת הילדה בת ה-7, ושחרורו מהכלא הצבאי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר