צפו בשמחת השחרור

מחמוד קטוסה: "מי שתקף את בת ה-7 - צריך להרוג אותו"

הפלסטיני שעבד בבית הספר של הילדה החרדית שהותקפה, ושוחרר היום לאחר 55 ימי מעצר בשל ביטול כתב האישום נגדו, התקבל בשמחה בידי מכריו ותיאר בסערת רגשות את תחושתו. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
קטוסה, לאחר שחרורו (באדיבות כאן חדשות, כאן 11. תמונות: Yonatan Sindel/Flash90)

הנאשם לשעבר בחטיפת ותקיפת הילדה החרדית, דיבר היום (שלישי) בסערת רגשות לאחר ששוחרר ממעצרו עם ביטול האישומים נגדו, ותיאר את תחושותיו.

בראיון ל'כאן רשת ב', אחרי תום מעצרו בכלא הצבאי, חזר הפלסטיני מדיר קדיס שוב ושוב על כך שהוא חף מפשע, והדגיש: "מי שעשה את הדבר הזה - צריך להרוג אותו".

"אני שמח שאני בחוץ עם המשפחה שלי וכל החברים שלי, אני שמח", אמר קטוסה, "אבל מצד שני יש לי כאב מהדבר הזה אחרי חודשיים במעצר. אף אחד לא יכול להבין את ההלם שיש בתוכי, אני היחיד שיודע את זה".

הנאשם לשעבר הוסיף: "אני לא מכיר את הילדה ולא ראיתי אותה. מההתחלה צעקתי ובכיתי ואמרתי להם 'אתם טועים בבן אדם, אני לא יכול לשמוע את זה'. נראה לי יש מישהו מאחורי הדבר הזה, מישהו אמר לה להצביע עליי, אני בטוח בזה".

עם ילדו

על רגעי מעצרו, לפני 55 ימים, סיפר קטוסה: "בדקה הראשונה שהגיעו לבית ספר ואמרו לי אתה עצור, אני לא האמנתי, אמרתי לו 'אתה בטוח שזה אני עצור?' הוא אומר לי 'כן'. אמרתי לו 'על מה?' הוא אומר לי 'אתה תדע בתחנת המשטרה'. אני לא מאמין אני הייתי בטוח שבאותו יום אני חוזר, אני לא מבין למה עד עכשיו אני במעצר".

"מחמוד קטוסה בן אדם נקי, שיחפשו את הבן אדם שהם צריכים למצוא", קרא הפועל לשעבר בבית הספר של הילדה שהותקפה. "אין לי שום דבר נגד שום בן אדם, זה לא קשור שזה בן אדם ערבי, יהודי, יש לי חברים גם יהודים, הם מכירים אותי, תשאלו אותם הם יסבירו לכם יותר טוב ממני".

מחמוד סיים ואמר: "אני בן אדם שלא יכול לחשוב על הדברים האלה כמו תקיפת ילדה. מי שעושה את הדבר הזה שלא ייקחו אותו לכלא - שיהרגו אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר