מעקב 'כיכר'

פרסום ראשון: 'אחיסמך' תתאכלס לפני שנת הלימודים

כ-300 משפחות חרדיות ייכנסו במהלך 'בין הזמנים' אב לבתיהן, אותם רכשו בשכונת אחיסמך, הזכורה בשל העיכובים הרבים בפיתוחה ואכלוסה. עוד כ-200 משפחות יעשו זאת בחודש אלול (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
חלק משכונת אחיסמך (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

לאחר שנים של דיבורים, ועיכובים מתמשכים, היום (חמישי) מתברר כי שכונת אחיסמך הסמוכה לעיר לוד תתאכלס כבר בחודשים הקרובים, זאת עוד קודם תחילת שנת הלימודים - בשונה מכפי שתוכנן עד כה.

משפחות חרדיות רבות אשר קנו את דירותיהן בשכונה, התבשרו היום כי האכלוס יחל לפני פתיחת שנת הלימודים הקרובה, זאת כדי לאפשר לתלמידים בני המקום להתארגן במוסדות החינוך, אשר נפתחים במיוחד עבורם.

ל'כיכר השבת' נודע, כי לאחר ישיבת היערכות ממושכת בעיריית לוד עם כל הגורמים הרלוונטיים, ולאחר שנעשה סיור מדוקדק בשטח עם חברת הפיתוח, הגיעו כולם להחלטה המיוחלת, לפיה לפחות כ300 משפחות ייכנסו לביתן כבר במהלך 'בין הזמנים' אב, ועוד כ200 משפחות - במהלך חודש אלול.

ראש העיר לוד בראיון ל'כיכר השבת' על פרויקט אחיסמך. ארכיון (צילום: כיכר השבת)

המהלך המדובר בא לאחר 'מסירה ראשונה' (מפתחות) שכבר בוצעה בתקופה האחרונה לעשרות רוכשים, על ידי חברת תדהר - שכעת נערכת למסירת החזקה בפועל למאות הרוכשים.

יצוין, כי במפגש שהתקיים השבוע עם ראש העיר לוד יאיר רביבו, שעושה רבות למען הצלחת המקום, הוא מינה צוותות יעודיים על מנת שיתנו מענה לכל פניות הציבור, ויאפשרו מסירה מהירה וחלקה של הדירות, כולל הצרכים היחודיים לבני הציבור החרדי דוגמת בתי כנסת, מוסדות ציבור, גנים ומעונות.

ראש העיר רביבו עם הרבנים החרדים. ארכיון (צילום: משה אלדן)

בישיבה המיוחדת שיזם רביבו, לאור השמועות השונות על מועד האכלוס, השתתכפו כאמור כל ראשי הפרויקט והאנשים הרלוונטיים, בהם אהרן אטיאס מנכ"ל העירייה, יוסי הרוש סגן ראש העיר, מאיר אסולין סגן ראש העיר ומחזיק תיק רווחה וחרדים, בני סיתאלכיל מנהל מגזר חרדי, מנכ"ל החברה הכלכלית אלי הבלין, מנכ"ל מי לוד ווועד משתכני אחיסמך.

כל הגופים התלכדו כאמור במטרה לזרז ולסיים את כל עבודות הפיתוח, בכדי לאפשר מעבר חלק של המשתכנים למקום, קודם תחילת שנת הלימודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר