צפו ב'המבקר'

יעקב שוואקי בראיון: "אני חייב לעשות רושם על הנוער"

כוכב הזמר יעקב שוואקי, בראיון מיוחד בתכנית 'המבקר', מדבר על הקליפים המושקעים שלו, על המופע הגדול ב'לייב פארק' ועונה לשאילה: מה יעקב של 'רחם' היה חושב על יעקב של היום. צפו (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: אריאל ליבא)

הזמר היהודי המצליח, יעקב שוואקי, התארח בתכנית 'המבקר', של מבקר המוזיקה של כיכר השבת, נתנאל לייפר, ושוחח עמו על הקריירה החל מתחילתה ועל התכניות העתידיות שלו.

כרטיסים למופע הקיץ של שוואקי בלייב פארק:

www.SHWEKEY.co.il

שוואקי שהוציא לפני כשבועיים את הקליפ "אני חי" שזכה כבר לצפיות רבות, התייחס לנושא הקליפים המושקעים שלו והסביר, כי הנוער היום צורך את המוזיקה דרך היוטיוב וכי הוא מרגיש שעליו להגיע אליו דרך קליפים מושקעים במיוחד, "יש אנשי עסקים עשירים שמתקשרים אליי ומציעים אפילו לשלם על הקליפים ואומרים שאעשה את זה ברמה הגבוהה ביותר כדי שהילדים שלהם יראו את זה ולא דברים אחרים".

הוא סיפר כי המציאות משתנה גם בתחום המקצועי וגם בקרב הנוער, "אני עובד היום באולפנים ששונים לחלוטין מאלו שהתחלתי בהם, כל המוזיקה השתנתה ואני גם מתייעץ עם הילדים שלי שאוהבים את החומרים הישנים אבל רוצים גם כאלו חדשנים".

שוואקי חשף כי הוא עובד במקביל גם על "היו ימים 2" אלבום מחרוזות של שירים חסידיים ישנים אלבום המשך לאלבום הראשון שזכה לשבחים רבים.

לשאלה מה שוואקי של 'רחם' היה חושב על שוואקי של היום, הוא משיב ללא היסוס "הוא היה מופתע לטובה. כשהתחלתי לא האמנתי שאשפיע כל כך, רק אחרי שהתחלתי להסתובב בעולם ולשמוע סיפורים על איך המוזיקה שלי שינתה בתים לגמרי הבנתי מה הכוח של מוזיקה".

צפו בראיון המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר