'קשרה ילדים לכיסא'

הוארך מעצרה של "הגננת האכזרית" מראש העין

המנהלת הצעירה של הפעוטון בראש העין, החשודה בהתעללות חולנית בפעוטות בני שנה עד שלוש, תישאר במעצר. אל הדיון הגיעו ההורים הבוכיים ב'חולצות מחאה' (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
כרמל מעודה, החשודה בהתעללות (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

כרמל מעודה, מנהלת הפעוטון מראש העין החשודה בהתעללות בפעוטות בני שנה עד שלוש, הובאה היום (רביעי) לדיון בעניינה בבית משפט השלום בפתח תקווה.

בשבוע שעבר כזכור תואר כיצד כל ילדי הפעוטון עברו התעללות, ואחד מהם ספג אלימות באופן קבוע. באחד הימים הושיבה מעודה תינוק על כיסא וקשרה את ידיו לאחור במשך חצי שעה. למחרת הוא נקשר לכיסא במשך שעה וכך אכל בעודו ממרר בבכי את ארוחת הצהריים.

מנהלת הפעוטון אף תועדה דורכת על ילדים, סוטרת להם, בועטת בהם ומטיחה מזרנים בראשיהם. נציג המשטרה הגדיר את כרמל מעודה כ"הגננת האכזרית".

אל אולם הדיונים בבית המשפט הגיעו היום הורי הילדים, שסבלו והתייסרו בפעוטון המדובר, כשהם לבושים בחולצות מחאה עליהן כתוב: "קשרה ילדים לכיסא במשך 52 דקות".

השופט נעתר לבקשת נציג המשטרה, והאריך פעם נוספת את מעצרה של 'הגננת המתעללת', עד ליום ראשון הקרוב. במקביל, תיק החשדות כבר הועבר לבית המשפט המחוזי בלוד, לצורך הגשת כתב האישום החמור.

בתום הדיון אמר עו"ד בנימין מלכא, המייצג את ההורים : "היום הוגשה הצהרת תובע והוארך מעצרה של הגננת לצורך הגשת כתב אישום. האישום יוגש למחוזי; זה מעיד על חומרת המעשים וחומרת האישומים שצפויים להיות ביום ראשון. נותר להתפלל שייעשה פה צדק עם ילדים קטנים שכל חטאם היה שהובאו לגן על ידי ההורים שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר