"העולם לא הפקר"

"מחול לך": החסיד טבל במקווה והחתול מת

חתול שנכנס לתוך מקווה סאטמר בבני ברק, סירב לצאת גם לאחר שאמרו לו "מחול לך", המנקה הציע שאח החסידים יטבול עבורו, ולאחר מכן הוא יצא מהמקום - ומת (מעניין, בארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
מקווה. אילוסטרציה (צילום: Uri Lenz/FLASH90)

המנקה של מקווה סאטמר בבני ברק נתקל בחתול שסירב לעזוב את המקום. לאחר שאחד החסידים טבל עבורו ואמרו לו "מחול לך", הוא יצא ומת.

את המקרה המעניין סיפר הגאון רבי יהודה אריה דינר, רב בית הכנסת 'דברי שיר' בבני ברק והוא מתפרסם בעלון "דברי השירה", המביא מתורתו.

"לפני שבועיים, הגבאי של מקווה סאטמר בבני ברק סיפר לי", פתח הרב, "שלאחרונה הגיע לנקות את המקוה וראה חתול שקפץ לחדר הנמצא ליד המקווה, הוא לקח מקל כדי לסמן לחתול שאין מקומו כאן, ושיצא מכאן, החתול לא זז ממקומו.

"באותו זמן החליט ואמר לחתול 'מחול לך מחול לך מחול לך' והחתול התחיל ללכת לעבר הדלת, וכשהגיע ליד הדלת, שוב החתול עמד ולא רצה לצאת, וכך הבין שקורה כאן דבר לא רגיל".

אותו מנקה, מספר הרב, "החליט שוב לדבר לחתול ואמר לו 'אגיד לחבר שלי שיטבול עבורך', והחבר של הגבאי הלך ונכנס למקוה ואמר זאת לחתול שוב - 'מחול לך מחול לך מחול לך', וכך החתול יצא ולאחר שעבר את דלתות המקוה החתול מת".

הרב דינר מציין כי שאל את מרן הגר"ח קנייבסקי על פשר המקרה, ואמר כי כנראה היתה כאן נשמה שהיתה צריכה לעשות איזה תיקון. "עלינו לדעת שהעולם הזה אינו הפקר", אמר הגר"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר