מכות וקשירה בחבל

התיעוד הפליל: הגננת נהגה באכזריות נוראה

כרמל מעודה מראש העין צפויה לגזר דין חמור ביותר, לאחר שהתיעוד הקשה-לצפייה מתוך הפעוטון שניהלה, מוכיח את טענות ההורים על ההתעללות הזוועתית שלה בילדיהם (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
מתוך סרטון ההתעללות (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל סיימה את חקירת החשדות להתעללות בילדים קטנים בפעוטון בראש העין, ומפרסמת היום (חמישי) את התיעוד הקשה לצפייה מהמעשים הנוראים של כרמל מעודה, מנהלת הפעוטון.

התיעוד מפליל את הגננת הצעירה במעשים זוועתיים של התעללות בחסרי ישע, דוגמת קשירה חוזרת ונשנית של פעוטות לכיסא, האכלתם באכזריות ומכות.

חקירת הפרשה הקשה החלה ביום 19.6.19, כאשר התקבל במשטרת ישראל דיווח על חשדות להתעללות בפעוטות בגן ילדים, לגילאי 3 חודשים עד 3 שנים, שנוהל בביתה של החשודה בת 25, בראש העין.

במהלך החקירה הרגישה, האינטנסיבית והמורכבת, נאספו נגד מעודה ראיות שביססו את החשדות. בין היתר, איתרו חוקרי המשטרה את סרטוני מצלמות האבטחה בגן, שתיעדו את הנעשה בו בשעות הפעילות ואת התנהלות החשודה מול הפעוטות.

מצפייה של החוקרים בסרטי האבטחה עלה, כי הגננת נהגה להעמיד את הפעוטות דקות ארוכות כשפניהם מופנות אל הקיר, להאכיל אותם באכזריות, לקשור את אחד הילדים בידיו לכיסא כשהן משוכות לאחור והוא ממרר בבכי עד נפילתו מהכיסא לרצפה כשידיו נותרות קשורות מאחור, וכן הכאת הילדים באמצעות מגבת ובידיים.

קצינת המשטרה מתארת

יומיים לאחר תחילת החקירה זומנה הגננת לתחנת המשטרה, ומעצרה הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה. השבוע הוגשה בעניינה הצהרת תובע, בדבר הכוונה של הפרקליטות להגיש נגדה כתב אישום, וכן בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.

במהלך החקירה זומנה לתחנת המשטרה גם סייעת שעבדה בגן, ובחקירתה עלה חשד כי היא היתה עדה למקרי ההתעללות של הגננת בילדים, ואף נקטה בעצמה באלימות כלפי הפעוטות בגן. הסייעת נעצרה והובאה לדיון בהארכת מעצרה בבית המשפט, שם שוחררה למעצר בית תחת תנאים מגבילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר