'אורכיד מטבחים'

המטבח חייב שינוי? כך תעשו את זה מושלם

עסוקים בשיפוץ הבית? אחד מהסוגיות הכי קריטיות העומדות בפני משפצי הבתים זה החדר הכי מרכזי בבית - המטבח, חברת המטבחים 'אורכיד' עם תובנות שיעשו לכם מהפך בחשיבה (שיווקי)

מודי סטילמן | מקודם |
רוב שעות הפעילות מתנקזות למטבח (צילום: יח"צ)

כל עקרת בית מבלה את רוב שעות פעילותה בבית במטבח ובשנים האחרונות הפך המטבח לממלכה האישית שלה.

הטכנולוגיה גם פה תרמה את חלקה והמטבח של שנות ה 2000 הוא משודרג, מקצועי ובנוי לתת מענה מושלם לכל צרכי הבית.

אך כדי שהמטבח יתן מענה עדכני ומושלם צריך להשקיע חשיבה רבה בתכנונו לא רק מבחינה עיצובית, אלא גם ובעיקר מבחינת זרימת העבודה והשמישות.

דרושה פה חשיבה מעמיקה וירידה לפרטים הקטנים ביותר של איש מקצוע שמכיר ויודע את ההליכים המתבצעים במטבח הבייתי.

אך גם לאחר שלב התכנון אם העבודה בשטח לא תתבצע בצורה מדוייקת ובחומרים איכותיים, כ העבודה שהושקעה בתכנון יכולה לרדת לטמיון. זה נכון הן לשלב במדידה של השטח שהדיוק בו חשוב לאין ערוך והן לשלב בניית המטבח עצמו והרכבתו, הפרמטרים הקובעים אם המטבח ישמש את עקרת הבית בצורה מיטבית לאורך זמן הם שניים: בניה מחומרים איכותיים והרכבה מדוייקת ועמידה שתעמוד איתן בפני כל פעיליות המטבח השונות.

מטבע הדברים, כמו כל מוצר שאינו חד פעמי, ישנו בלאי מסויים ועייפות החומר, גם מטבח שהושקעה בו מחשבה ונבנה על ידי חברה מקצועית תהיה אשר תהיה, אם החברה לא תתן מענה לתקינות המטבח לאורך זמן, אז הבלאי יחמיר את מצב המטבח וכל ההשקעה תרד לטמיון. חשוב מאוד שכל קריאה של לקוחות לתיקונים שונים תיענה במהירות הן כדי שהמצב לא יחמיר והן לשביעות רצונם המלאה של הלקוחות המצפים לתמורה על המחיר ששלמו.

אז נשמע די מורכב לדעת להחליט נכון על חברת מטבחים שתלווה אתכם אל עבר המטבח המושלם, אך מאז שפרצה לשוק יצרנית המטבחים 'אורכיד' אפשר שתשחררו קצת לחץ, במעט שנות קיומה חוללה חברת אורכיד מהפיכה של ממש בתחום המטבחים ומעניקה ללקוחותיה חווית שירות יוצאת דופן בכל שלבי העבודה וכמובן לאחריה.

יוסי אייזיק, מנכ"ל 'אורכיד מטבחים', מסביר לנו את היתרונות הבולטים והכדאיות המשתלמת ברכישת מטבח המיוצר דרך חברת מטבחים בשונה מנגר פרטי בשלבים השונים.

שלב התכנון

בחברת המטבחים 'אורכיד' מאמינים שמעצבת פנים מקצועית ומנוסה היא זו שתדע לקחת את החלום האישי של עקרת הבית, ללמוד אותו לפרטיו ולבנות לה את המטבח למציאות יפהפייה שעולה על דמיון, אך יחד עם זאת נוחה לשימוש. ואכן מיום הקמתה עובדת אורכיד עם טובי המעצבים בכל שלבי התכנון והבניה לרווחת הלקוחות.

יחד עם זאת, מעצבות רבות אוהבות 'להתפרע' מבחינת שילוב צבעים וחומרים שונים עדכניים, גם פה 'אורכיד' מתנהלת בבחירת החומרים החדישים ובאיכותם המקסימלית כמו נגרייה פרטית. צוות התכנון והבנייה פתוח לכל אופציה או סיטואציה אפשריות שיעלה הלקוח בדמיונו כמו גם כל פפריט עיצובי שתעלה על דעתה המעצבת. החומרים כולם לרשות המטבח העתידי. הכל בקדמת הבמה. אין הגבלה ואין חסימה. הכל אפשרי. בין אם תהיה זו גחמת הלקוח לצבע מסוים ייחודי או דרישת המעצבת לחומר נדיר;

המדידה

לאחר שלב התכנון ישנה חשיבות רבה לבניית תכנית העבודה בהתאם למדידות בשטח. המדידות המתבצעות בבית הלקוח הן מדידות לייזר, החושפות מראש את כל קימורי השטח ואת הבעיות האפשריות כדי לתת מענה ופתרון מקיף ברמת הגימור המדויקת ביותר.

שלב הייצור
"יתרון בסיסי שישנו לחברת מטבחים הוא המכשור הטכנולוגי המתקדם העומד לרשות חברה שכזו, גם בייצור המטבח וגם בהרכבתו בשטח. מדובר על מיכון איכותי ומשוכלל של מפעלים ובהתאם לכך רמות הגימור והאיכות של מוצרי המטבחים הללו הן גבוהות ביותר. המטבח המיוצר בחברת מטבחים ממוחשב מראש ומורכב ברמה גבוהה ביותר. כל הגופים קדוחים מראש במכונות וכבר כאשר תתבוננו בחזית המטבח תוכלו להבחין מיד באיכותם של החומרים ובתוצר המשובח שלפניכם.

השירות

לאחר רכישת המטבח בשעה טובה ובחלוף הזמן, נוצר בלאי טבעי. פה דלת נפלה, שם ציר התעקם. אינכם צריכים להמתין בחוסר אונים לשירות: בחברת 'אורכיד מטבחים' מעסיקים טכנאי שירות מקצועי אשר כל תפקידו הוא להיענות לכל קריאה של לקוחות החברה בכל רחבי הארץ, ולתת את הטיפול הדרוש לשביעות רצונם המלאה של הלקוחות. לאורך השנים יש אחריות ויש אבא ואמא.

ואכן קבלנים רבים ידועים וטובים בארץ בוחרים לעבוד בשיתוף פעולה עם חברת 'אורכיד מטבחים', בשל המוניטין הטוב שצברה החברה במשך שנים. 'אורכיד מטבחים' מובילה בתחומה ועובדת גם היום בעשרות פרויקטים של נדל"ן ובנייה מפורסמים, בהם: אשטרום, שייקה אלה, אקה נדל"ן, isa נדל"ן, אסף גולן ועוד ועוד.

ועכשיו 'אורכיד' עם הפנים למעצבות הפנים. בחברת המטבחים 'אורכיד' מאמינים שמעצבת פנים מקצועית ומנוסה תשדרג לכם את החלום האישי על המטבח למציאות יפהפייה שעולה על דמיון, לכן יוצאת החברה כעת במבצע ייחודי ללקוחות חדשים: המעצב/ת עלינו! כן, כן קראתם נכון.

במקום לשלם כמה אלפי שקלים למעצבת פרטית, בחרו אחת מתוך מאגר המעצבות המנוסות והמקצועיות של 'אורכיד מטבחים' ותוכלו להגיע איתה לאולם התצוגה ללא כל עלות, לייעוץ עיצובי מושלם. המעצבת תשב איתכם ותסייע לכם בתכנון מקצועי ומדויק להרכבת המטבח שתמיד רציתם.

אורכיד מטבחים.

ירמיהו 40 ירושלים. 0779965089

הבחירה החכמה שלך!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר