'לא מתנערים' • צפו

בעלי התשובה מדברים: "חוסר הרגישות - צורח לשמיים"

בפרק השלישי של סדרת 'לא מתנערים' העוסקת בתופעת הנוער המתמודד, מספרים בעלי תשובה על האתגרים בחינוך ילדיהם - וכיצד נוכל כולנו לסייע להם להשתלב נכון • צפו בכתבה (כיכר TV)

(צילום: כיכר השבת)

לא מתנערים - פרק שלישי: כזכור, בפרק הראשון של סדרה זו, במסגרת פרוייקט 'חנוך לנוער' של 'כיכר השבת', הגשנו את כל הנתונים על היקף תופעת הנוער המתמודד במגזר החרדי. מאחר ומן הנתונים העגומים שבפרק הראשון עולה כי חלק גדול מאד מן הנוער המתמודד והנושר מקורו ב'משפחות הקירוב', בחרנו להתמקד תחילה באוכלוסיה זו.

במסגרת סדרה זו, צוללים חנני ברייטקופף ויוחנן בלייך אל תוך סוגיית הנשירה והנוער החרדי המתמודד - על כל המורכבויות שבה, משוחחים עם אנשי חינוך, הורים וגם עם בני הנוער עצמם, ומנסים להבין האם יש נוסחה לטיפול באחת התופעות הכאובות ביותר של המגזר החרדי.

לא מתנערים - הפרק הראשון

לא מתנערים - הפרק השני

בפרק השני שוחחנו עם בני נוער ממשפחות החוזרים בתשובה שנשרו מן המערכת החרדית, והשמענו את זעקתם.

"לא נתנו לנו אהבה, לא הבינו אותנו", טענו אותם נערים, אך האם הם צודקים? יצאנו לשמוע מההורים, בעלי התשובה, איך זה לחנך ילדי 'דור שני' במערכת החרדית של ימינו.

בפרק שוחחנו עם בעלי תשובה שחוו את הקשיים המדוברים ומספרים על ההתמודדות הקשה. בכתבה משתתפים הרב שמעון שחר, מנהל ארגון 'ביחד-מענה' המכוון בעלי תשובה - ובעל תשובה בעצמו, המוסיקאי יהושע לימוני - וכן הרב איתמר נוסבוים, פסיכותרפיסט ומטפל מוסמך, שמלווה מקצועית את הסדרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר