פרסום ראשון

סערה בעיר החרדית: תוקף נכנס לכלא בגין מעשים חמורים

סערה בעיר חרדית במרכז הארץ, לאחר שנודע כי אחד מתושבי העיר שידוע כאיש עסקים מכובד הורשע בביצוע מעשים חמורים בקטינה בעיר ונידון לכמה שנות מאסר בגין מעשיו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ד' בתמוז תשע"ט | 07.07.19
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מזה חודשים ארוכים שא. (שם בדוי. שמו המלא שמור במערכת) תושב עיר חרדית במרכז הארץ, ומהאנשים היותר מוכרים בעיר, נחשד כי ביצע עבירות חמורות כלפי שתי בנות אחיות. היום (ראשון), נכנס א. לכלא למספר שנים לאחר שהורשע במעשים ובתקיפה של אחת הבנות.

ל'כיכר השבת' נודע, כי הנ"ל נחשד תחילה כי ביצע עבירות חמורות באחיות שלהוריהן היה קשר קרוב אליו. בבית המשפט נטען כי א. ביצע מעשים מגונים באחיות בנות של ידידים קרובים.

הנ"ל היה מוכר בעיר החרדית כדמות מוערכת ומכובדת ושידר במשך שנים עסקים כרגיל. בעברו ניהל חנות בעיר. במהלך השנים הוגשו נגד א. תלונות על עוקץ של מאות אלפי שקלים על ידי תושבים מהעיר.

תושב חרדי המתגורר בסמיכות לנידון סיפר ל'כיכר השבת', כי "אף אחד מהשכנים לא היה מעלה על דעתו כי הנ"ל ביצע את המעשים המיוחסים לו".

על פי עדויות שהגיעו ל'כיכר השבת', א. המשיך עד השבועות האחרונים להסיע בנות במסגרת התנדבותית בארגון חסד חרדי גדול.

היום, כאמור, נכנס א. לרצות את עונשו בכלא למשך מספר שנים, זאת חודשים ספורים בלבד לאחר שהורשע בבית המשפט בעבירות המיוחסות לו של תקיפת קטינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר