יתפצלו?

נפתלי בנט: 'אני ושקד משתדלים לרוץ ביחד'

יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט התייחס לשאלה האם ירוץ יחד עם שותפתו למפלגה איילת שקד ואמר כי הם עושים השתדלות לרוץ במשותף. לדבריו: "נהיה חייבים להתאחד" (חדשות,ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בנט ושקד (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט התייחס אמש (רביעי) לשאלה האם ירוץ יחד עם שותפתו למפלגה איילת שקד ואמר כי הם עושים השתדלות לרוץ במשותף. לדבריו: "נהיה חייבים להתאחד".

בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו התייחס בנט לאיחוד במפלגות הימין ואמר: "נהיה חייבים להתאחד. בעוד כמה ימים נמשיך לשבת עם המפלגות השונות. לא נוותר על בלוק טכני. אני מניח את האגו בצד לא דורש להיות בשום מיקום מסוים".

באשר לריצה משותפת עם משה פייגלין או איחוד מפלגות הימין, אמר בנט: "שני הדברים האלו אפשריים, אנחנו נראה ונחליט. מה ההבדל בערכים שלך ושל זהות? לא למדתי לעומק את המצע שלהם. אני בעד כלכלה חופשית וחירות, אבל שיטת הוואוצ'רים לא הוכיחה את עצמה.

"עוד תחום שאני חלוק לגמרי זה צבא שכירים - זה יהיה אסון אבל למרות המחלוקות מותר בטח אם אנחנו לא מתכוונים להיות מפלגה אחת אחרי הבחירות".

באשר לריצה עם שרת המשפטים לשעבר איילת שקד, התבטא בנט: "אני בקשר הדוק עם איילת ומעריך אותה, מה שלא יהיה בין אם נרוץ ביחד ובין אם לא. בכל מקרה, אנחנו משתדלים לרוץ ביחד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר