מאיימים בתגובה

מתיחות: פעיל חמאס נורה למוות בגבול עזה

צה"ל ירה לעבר חשודים שהתקרבו לגדר בצפון הרצועה ולטענת הפלסטינים, מחבל מהזרוע הצבאית של חמאס מת. בארגון הטרור מאיימים: "הירי לא יעבור בלי תגובה" (ביטחוני)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: Hassan Jedi/Flash90)

לוחמי צה"ל זיהו היום (חמישי) שני חמושים שהגיעו לקרבת הגדר בצפון הרצועה. הם פתחו לעבר החשודים בירי הרחקה - כך נמסר מדובר צה"ל.

הפלסטינים טוענים, כי כתוצאה מהירי, נקבע מותו של מחבל, פעיל בזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס. מטעם דובר צה"ל נמסר כי הדיווח הפלסטיני לפיו הפצוע מת, מוכר ונבדק.

בזרוע הצבאית של חמאס טוענים כי "ישראל ירתה במכוון באחד מהפעילים שלנו במהלך מילוי תפקידו. אנו עורכים בדיקה והערכה לפשע הזה".

בארגון הטרור העזתי הוסיפו ושיגרו איום בתגובה כלפי ישראל: "אנו מבהירים שהירי לא יעבור בלי תגובה וישראל תישא בהשלכות על מעשיה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי מערכת הביטחון נערכת "למערכה רחבה ומפתיעה" ברצועת עזה, אך ציין כי הוא "מעדיף שתהיה רגיעה, אך אין לנו אשליות שאפשר להגיע להסכם מדיני עם החבורה שרוצה למחוק את מדינת ישראל מהאדמה".

תחילה נמסר כי המחבל העזתי נפצע מהירי, ובהמשך דווח כי מותו נקבע בבית החולים האינדונזי בבית לאהיה.

בדיווח הפלסטיני על מותו נכתב: "האיש הצעיר נפצע מכדורים חיים לאחר שצבא הכיבוש, שהיה ממוקם מאחורי מחסה סמוך לגבול, פתח באש אוטומטית לעבר אזרחים סמוך לבית חאנון".

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למצב בדרום ורמז לפעולה צבאית. "אנחנו נערכים בכלל לצד ההתקפי - בתחבולות תעשה לך מלחמה. לא יכול לפרט, הבנתם אותי, כן? לא יכול לפרט. אנחנו רוצים לתת את המיגון, לתת את ההתקפה ולתת את הפיתוח לעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר