לפיד והחרדים

יעקב ריבלין חושף: זה תוכן השיחות של החרדים עם בני גנץ

עורך חדשות 'בקהילה', הפרשן יעקב ריבלין, חושף באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' את תוכן השיחות בין בכירי 'דגל התורה' לראשי 'כחול לבן': החרדים נערכים לעידן שאחרי בנימין נתניהו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

עורך חדשות 'בקהילה', הפרשן יעקב ריבלין, חושף באולפן 'ישי ורבינא בכיכר' את תוכן השיחות בין בכירי 'דגל התורה' לראשי 'כחול לבן': החרדים נערכים לעידן שאחרי בנימין נתניהו. הראיון המלא, הערב (חמישי) בתוכנית 'ישי ורבינא בכיכר'.

ריבלין דיווח הבוקר (חמישי) לראשונה, בעיתון 'בקהילה', על המגעים בין יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ליו"ר סיעת 'כחול לבן' אבי ניסנקורן ובין ח"כ יעקב אשר ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ.

לדברי ריבלין באולפן 'כיכר', בשיחות דנו הצדדים על היום שאחרי נתניהו: "מה ליברמן מאיים על החרדים? הוא מאיים שיכפה ממשלת אחדות בלי החרדים. באם החרדים ואומרים, בשיחות עם אנשי 'כחול לבן', במידה ונתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה ותלכו לממשלת אחדות: האם תקבלו את האולטימטום של ליברמן או שתכניסו אותנו".

באשר לעמדה של 'כחול לבן', אומר ריבלין: "ממה שאני שומע, אומרים להם: 'אתם (החרדים. י-כ) הרבה יותר נאמנים ויציבים'. ליברמן יש לו נטייה להיכנס ולצאת. החרדים, כשהם יושבים בקואליציה, הם יוצאים רק אם זורקים אותם. הנטייה הטבעית של 'כחול לבן', במקרה של ממשלת אחודת - ללכת עם החרדים".

הפרשן הבכיר מסביר גם כיצד הסיעות החרדיות צפויות להסתדר עם ח"כ יאיר לפיד. כאמור, הראיון המלא הערב ב'ישי ורבינא בכיכר'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר