הסרת שיער הפנים - תחום רגיש הדורש מומחיות

נמאס לך מהשיער בפנים שגדל ללא הפסקה וגורם לך לאי נעימות? ניסית הכל ואת עומדת על סף ייאוש? לפני שאת מחליטה על טיפול מקצועי חשוב שתדעי כי לא כל טיפול מתאים לעור הפנים וישנם אמצעי זהירות שיש לנקוט לפני שאת בוחרת היכן לטפל(יופי)

הסרת שיער הפנים דורשת מיומנות, ידע ומקצועיות רבה (צילום: שאטרסטוק)

זהו, הקיץ כבר כאן במלוא תפארתו והדרו, הצעיפים והגולפים הועברו למדף העליון בארון והפגמים בפנים גלויים לעיני כל. אחד מהם הוא שיער מיותר. מדובר בתופעה עיקשת וטורדנית שקשה מאד להיפטר ממנה לצמיתות. תהליך צמיחת שיער הפנים הוא ייחודי ושונה מצמיחת שיער בגוף וכן כל אחת מגיבה באופן שונה לטיפול, לכן הסרת שיער הפנים דורשת מיומנות, ידע ומקצועיות רבה. לא רק על מנת שהתוצאות יהיו אפקטיביות, אלא גם כדי לא ליצור נזקים, יש צורך להתייחסות אינדיבידואלית.
מכונים להסרת שיער בלייזר פזורים כמו פטריות לאחר הגשם בעיקר משום שהם אינם חייבים ברישוי ואינם נמצאים בפיקוח משרד הבריאות.
אך לפני שנגשים למכון כזה יש לדעת כי המלצת משרד הבריאות היא כי את הטיפול יבצע רופא או מטפל מתחומי הרפואה שעבר הכשרה מתאימה.
הדברים מקבלים משנה תוקף דוקא בטיפול בשיער הפנים. ייחודיותו של שיער הפנים הוא דוקא ברגישותו המיוחדת ובפרט שבמסגרת הטיפולים, נצרב זקיק השערה על ידי הקרנת אור וחימום וכמו בכל הליך רפואי, גם לטיפול להסרת שיער עלולות להיות תוצאות לוואי כגון: כתמי עור, צריבות, צלקות וכוויות ובעיקר תופעה הפוכה של צמיחת יתר מחמת הטיפול עצמו.
בספרות המשפטית של רשלנות רפואית מופיעות כמה פסיקות של בית המשפט המחמירות מאוד באותם מכונים לא מקצועיים דיו שגרמו לתוצאות הפוכות בטיפול הלייזר.
ההסבר לתופעה נובע בעיקר מתפעול לא נכון של מכשיר הלייזר שעלול לעורר שורשים שהיו רדומים זמן רב. ולאידך גיסא,תפעול לא נכון גם עלול להפוך את השערה לפלומה דקה עד כדי שלא ניתן יהיה להמשיך בטיפול הלייזר משום שהלייזר עצמו לא יעיל על שערות דקות ופלומתיות.
בדיוק לשם כך נוסדה חברת אפילוג'יק לרפואת עור אסתטית, בהובלתה של גב' אסתי טראובה והמנהל הקליני ד"ר אופיר ארצי - מנהל היחידה לרפואה אסתטית באיכילוב, שמרכזה ממוקם בירושלים ומונה שתי מחלקות מתמחות; מחלקת הסרת שיער בלייזר ומחלקה לרפואת עור אסתטית. הטיפול בהסרת שיער הפנים הוא ממושך על פני מספר שנים ולכן באפילוג'יק הלקוחה מקבלת ליווי אישי וצמוד על מנת להשיג תוצאות מקסימליות.
חברת אפילוגי'ק אשר הוקמה בשנת 2008, מאמינה כי הפתרון המלא לכל בעיה מושג רק בטיפול רב שלבי. לצורך כך, מעמידה אפילוג'יק לרשות צוות המטפלים שלה מגוון מכשירי לייזר מהמתקדמים בעולם, במטרה לאפשר להם לבנות תכנית אישית לכל מטופלת.
חברת אפילוג'יק, בהובלתה של הגב' אסתי טראובה, מובילה בתחום רפואת העור האסתטית באמצעות שיטות טיפול ייחודיות וטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם. אסתי טראובה בעלת נסיון בתחום של מעל 25 שנים, הינה מומחית עולמית בתחום הסרת שיער הפנים ומהווה אחת ממובילות הדעה היחידות בתחום בישראל. אסתי מלווה חברות בינלאומיות בתהליכי פיתוח מכשור טכנולוגי מהמתקדמים בעולם ופיתחה שיטה ייחודית ומהפכנית של הסרת שיער הפנים, ללא גילוח, המבטיחה תוצאות מקסימליות.
ועכשיו באפילוג'יק, בדקנו במיוחד בשבילך:
חבילת הסרת השיער, האהובה ביותר על לקוחותינו, עכשיו רק ב-299 ₪, ב-12 תשלומים אז כנסי >>
אחריות מלאה!
ניתן גם להתקשר 073-3745933

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר