אחת מול כולם 2

הטיפ של שלהבת חסדיאל: אם תשאפנה - תשגנה

גם הכתבת הפוליטית החרדית הראשונה, ששברה את הטאבו הגברי בשוק, תשתתף בכנס 'אחת מול כולם 2' מבית מאמע, ותשתף במספר טיפים לנשים המשתתפות באירוע (מאמע)

מאמע | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

שלהבת חסדיאל, אשת התקשורת והכתבת הפוליטית הראשונה במגזר החרדי, תשתתף אף היא בכנס 'אחת מול כולם 2' מבית 'מאמע', ביום רביעי הקרוב.

לצפייה בתכניית הכנס לחצי כאן

כיום, יועצת שלהבת חסדיאל לגופים וחברות, ביניהם האו"ם, הרוצות להגיע למגזר החרדי ולא יודעות את דרכי הפנייה.

"פילסתי את דרכי בעולם התקשורת החרדית כשהוא היה מעוז גברי", מספרת חסדיאל. "שנים, חתמתי על כתבותי בשם עט - שלא יידעו שאישה רשמה זאת".

"הניצחון היה כשהבינו שנותנים גם קרדיט, מה שהיום מובן מאליו שנשים רבות עוסקות בתחום. מאז מילאתי תפקידים מגוונים, ברדיו ובהקמת מגזין נשים חרדי".

לשלהבת חסדיאל יש טיפ לנשים המגיעות לכנס: "פשוט תהיינה אתן. אל תתביישו בעמדות שלכן, במגזר שלכן ובערכים שלכן. אם תשאפנה - תשגנה. גם אם זה לא תמיד קל, זה אפשרי".

לרכישת כרטיס לכנס הנשים לחצי כאן

במסגרת מהפכת הדיגיטל שמוביל אתר 'כיכר השבת', נטלה על עצמה הנהלת האתר לתת במה דיגיטלית לנשים חרדיות שחוללו מהפך בתחומם ולבוא לשתף את הקהל במשנתם ובסיפור חייהם.

בכנס תופענה 10 נשים שחוללו מהפך בחייהם האישיים והחליטו להניע תהליכים שגרמו להם להתרומם מבחינה עסקית ממש מאפס לרמה שאינה מביישת בעלי הישגים כאלה מכל רחבי העולם.

הכנס יערך במלון המפואר הירושלמי 'ולדורף אסטוריה' ולבד מהרצאות מענינות יחוו המשתתפות גם מופע הומריסטי מאת הסטנדפיסטית הניה שוחט, וגם תכנית מוזיקלית עשירה של הזמרת ענבר טביב בליווי כנריות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית