אחת מול כולם

הרצאות TED ופואטרי סלאם: הכנס החדשני של מאמע

אם אתן לא מזהות את המילים בכותרת, זה בסדר. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן: "אחת מול כולם" הוא כנס חדשני שיחשוף אתכן לרעיונות גדולים והמון השראה, בלי לאכול לכן את הראש

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ביום רביעי (י"ד תמוז תשע"ט, 17.07.2019), כלומר מחר, יתקיים כנס נשים בהפקת מאמע. אנחנו יודעות, צמד המילים "כנס נשים" מעלה לכן אסוציאציות של ישיבה ממושכת על כיסא והאזנה מייגעת למרצה שאיבדה קשר עם תחושת הזמן - וזה בדיוק מה שלא יקרה בכנס הקרוב.

"אחת מול כולם" הוא כנס דיגיטלי חדשני שמיועד לנשים ומתקיים בפעם השנייה במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

השנה יעסוק הכנס בנושא תעסוקת נשים חרדיות ובמסגרתו 10 נשים שפרצו תקרות זכוכית והגיעו להישגים מעוררי השראה יעבירו הרצאה בסגנון TED - הן יספרו על הדרך שעברו ועל העשייה שלהן במשך 5 דקות בלבד (כן, יהיה שעון על הבמה). התוצאה? אתן מקבלות את התמצית המזוקקת של הדברים והמסר המדויק, ללא תוספות מיותרות.

הרבנית ימימה מזרחי, בשיחה מרתקת מרתקת על השילוב בין עולם התעסוקה לבין העולם הרוחני שבך, ובהמשך נועה ירון בהרצאה מעניינת.

בנוסף, שרה פכטר תעלה מופע משעשע ונוקב של פּוֹאֵטְרִי סְלֵאם - לראשונה במגזר החרדי. בתרגום חופשי, מדובר במופע של "הטחת שירה". כלומר, דקלום של הדברים בסגנון של שירה מדוברת, עם קצב אך ללא לחן.

בהמשך, הסטנדאפיסטית הניה שוחט תרענן אותנו כמו שהיא יודעת לעשות הכי טוב ועל החלק האמנותי אחראית הזמרת ענבר טביב שתופיע בליווי כנריות.

פתיחת שערים בשעה 19:30 - בופה חלבי ומינגלינג באחד הלוקיישנים היפים בארץ. מי יודע, אולי תפגשי את הבסטי הבאה שלך שם?

האירוע עצמו יתחיל בשעה 20:30.

>> לרכישת כרטיסים
קוד קופון להנחה: 1010

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית