מעצר המטפלות מביתר

הסייעת מדברת: "יצאתי מהגן - ובכיתי" • צפו

המטפלת שהתלוננה במשטרה נגד המטפלות מביתר עילית, שהתעללו באופן חמור בפעוטות, מתארת מול מצלמה - כשפניה מוצללות - את המעשים הקשים, לדבריה. צפו (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות 'חדשות 13')

מעצר המטפלות מביתר: הסייעת שהגישה את התלונה נגד חברותיה לעבודה בגן, שנעצרו בגין כך בחשד להתעללות בפעוטות שהיו תחת אחריותן, מתארת את שאירע - לדבריה.

כזכור, בית משפט השלום בירושלים האריך אתמול ביומיים את מעצרן של 3 המטפלות, שתיים מהן תושבות ביתר עילית, לאחר שנציג המשטרה סיפר כי הן הודו בחקירתן בביצוע חלק מהמעשים החמורים.

מנגד, עורכי דינן ובני משפחתן טענו, כי זו עלילה גמורה, שנובעת מנקמה של מטפלת אחרת, סייעת, שהסתכסכה עמן ופוטרה מעבודתה.

כאמור בראיון לכתבת 'חדשות 13' אלמז מנגיסטו, הסייעת שהתלוננה במשטרה תיארה מול המצלמה - כשפניה מוצללות - את השתלשלות האירועים הקשה, לטענתה.

וכך היא סיפרה, בין היתר, על מה שראתה: "זה לקחת ילד, להרים אותו ולהפיל אותו. ילד מפיל צלחת אז 'אין לך ארוחת צהריים', לזרוק אותו עם יד אחת".

שתיים מהמטפלות, בבית המשפט. אתמול (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"קשה אפילו להגיד את זה", הוסיפה הסייעת שעוררה את הפרשה: "כל יום ראיתי את הדברים האלה. זה לצאת מהעבודה ולבכות כל יום, לקום בבוקר ולהגיד לעצמי 'אני לא רוצה לראות את הדברים האלה'".

לדבריה, היא ניסתה לפנות לממונים עליה ולעצור את המעשים: "תמיד דיווחתי, אמרתי להנהלה, הודעתי למטפלות, צעקתי על המטפלות - וזו הסיבה שאיימו עלי בפיטורים".

"במשך מספר שבועות ראיתי הכול, ולא יכולתי לשתוק. ראיתי הטחת תינוקות בלול, מניעת אוכל, טלטול, מכות, השפלות, והתעללות פיזית ונפשית. האווירה הייתה קשה. בהתחלה פניתי לממונים, אבל אף אחד לא הקשיב לי. אז לא יכולתי לשתוק יותר, ופניתי למשטרה", סיימה הסייעת ה"מלשינה" את התיאור הקשה.

צפו בדבריה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר