אחת מול כולם 2

שושי הלר על המעבר מעיתונאית לעורכת דין

"עברתי ממילים למשפטים", מתארת שושי הלר את השינוי שעשתה מאז היותה עיתונאית וסופרת ללומדת משפטים ועורכת דין, לקראת כנס 'אחת מול כולם 2' שיתקיים מחר (בית)

מאמע | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

לקראת כנס 'אחת מול כולם 2' שייערך מחר, יום רביעי במלון וולדרוף אסטוריה בירושלים, מספר שושי הלר על המעבר שעשתה מעיתונאית לעורכת דין.

לצפייה בתכניית הכנס>>>

"מאז שאני זוכרת את עצמי - כתבתי. שירים וסיפורים בקופסת גפרורים, חיבורים, ברכות לאירועים ובהמשך הפכתי את זה למקצוע והייתי קופירייטרית במשרד פרסום".

"אחר כך עברתי לכתיבה עיתונאית, באתרים, בעיתונות הכתובה וברדיו".

מספרת שושי, "ואז, באמצע החיים, עשיתי סוויץ' וחזרתי לספסל הלימודים. עברתי ממילים למשפטים. תואר ראשון במשפטים, דרך מאתגרת ומפרכת, סיימתי בהצטיינות והיום אני עורכת דין מוסמכת ועדיין עוסקת בכתיבה ופרסום".

השנה יעסוק הכנס בנושא תעסוקת נשים חרדיות ובמסגרתו 10 נשים שפרצו תקרות זכוכית והגיעו להישגים מעוררי השראה יעבירו הרצאה בסגנון TED - הן יספרו על הדרך שעברו ועל העשייה שלהן במשך 5 דקות בלבד (כן, יהיה שעון על הבמה). התוצאה? אתן מקבלות את התמצית המזוקקת של הדברים והמסר המדויק, ללא תוספות מיותרות.

לרכישת כרטיסים לחצי כאן

הרבנית ימימה מזרחי, בשיחה מרתקת מרתקת על השילוב בין עולם התעסוקה לבין העולם הרוחני שבך, ובהמשך נועה ירון בהרצאה מעניינת.

בנוסף, שרה פכטר תעלה מופע משעשע ונוקב של פּוֹאֵטְרִי סְלֵאם - לראשונה במגזר החרדי. בתרגום חופשי, מדובר במופע של "הטחת שירה". כלומר, דקלום של הדברים בסגנון של שירה מדוברת, עם קצב אך ללא לחן.

בהמשך, הסטנדאפיסטית הניה שוחט תרענן אותנו כמו שהיא יודעת לעשות הכי טוב ועל החלק האמנותי אחראית הזמרת ענבר טביב שתופיע בליווי כנריות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית