הוגשה 'הצהרת תובע'

כך הוצת ביתה של 'הגננת המתעללת' • צפו

בן ה-19 הגיע במונית לביתה של הגננת מראש העין שהתעללה בפעוטות, נצפה כשהוא נכנס סמוך לבניין כששקית בידו - ובהמשך נמלט במהירות. שניות לאחר מכן, פרצה האש. צפו (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
התיעוד שהסגיר את המצית (צילום: מצלמות אבטחה, דוברות המשטרה)

היום (רביעי) הוגשה 'הצהרת תובע' בדבר כוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד אדיר רצון, הצעיר מראש העין החשוד כי הצית לפני כשבועיים את ביתה של 'הגננת המתעללת'. המשטרה אף הגישה לגביו בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים.

כזכור, בשעת בוקר מוקדמת ביום השבת, נודע כי פרצה שריפה בבניין ברחוב סנהדרין בראש העין. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום, ביחד עם כוחות כיבוי והצלה שכיבו את האש, ואש התברר כי מדובר בביתה של 'הגננת המתעללת' כרמל מעודה, שתועדה כיצד היא מתאכזרת לפעוטות שהיו בפעוטון שלה.

התעללות הגננת בפעוטות. מתוך התיעוד הקשה לצפיה (צילום: דוברות המשטרה)

השריפה גרמה נזק רב לבניין המגורים, ובהמשך אף הוצא צו הריסה למקום משום שנקבע כי הוא אינו ראוי עוד למגורים, אך לא היו נפגעים מהצתה זו.

חקירת המקרה הוטלה על צוות חקירה מיוחד (צח"מ) במשטרת ישראל, ביחד עם יחידה מרכזית (ימ"ר) ותחנת משטרת ראש העין, שהחלו מיד באיסוף ראיות בתיק, תוך שימוש במיטב האמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותם.

כשחוקרי המשטרה סרקו את מצלמות האבטחה בקרבת בניין המגורים, הם גילו כי למקום הגיע גבר שנראה הולך ובידו שקית שחורה, נכנס סמוך לבניין ויוצא במהירות מהמקום. שניות לאחר מכן ניתן לראות את הבניין עולה באש.

כרמל מעודה (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

עוד העלתה החקירה, כי החשוד הגיע למקום עם מונית מפתח תקווה, וביקש מנהג המונית להמתין לו 10 דקות ולאחר מכן להסיע אותו לכפר סבא. נהג המונית, שחשד כי משהו איננו כשורה, הוריד את החשוד ונסע מהמקום. גם כשהחשוד התקשר בהמשך, הנהג לא השיב לשיחתו.

בפעילות ממוקדת, תוך שעות ספורות מרגע ההצתה, אותר החשוד בנסיעה בכביש 444 ונעצר על ידי השוטרים. כשהוא הובא לתחנת המשטרה, הוא איים על קצין ואמר לו: "אני ואתה ניפגש בחוץ... אני ממשפחת עמר, מי אתה בכלל".

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה, ובדיון שהתקיים היום הוגשה נגדו כאמור הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום, ומעצר הוארך ב-6 ימים.

צפו בתיעוד שהפליל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר