לקראת איחוד בימין?

הערכה: שקד תעמוד בראשות 'הימין החדש'

מפלגת הימין החדש תתמודד שוב, אך הפעם איילת שקד ככל הנראה תעמוד בראש, ולא נפתלי בנט. באיחוד מפלגות הימין יש כבר מי שמצהיר כי היא לא תעמוד בראש הרשימה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Hadas Parush/Flash90)

שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד מכנסת הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים, וצפויה להודיע על חזרתה למערכת הפוליטית, כאשר הפעם, נפתלי בנט יהיה מספר 2 שלה.

השניים ירוצו שוב במסגרת 'הימין החדש', המפלגה שהקימו בבחירות האחרונות - אך לא הצליחו לחצות איתה את אחוז החסימה הגבוה.

נפתלי בנט התייחס לדברים ואמר: "המדינה חשובה מקידום אישי, והמדינה צריכה עכשיו ימין מאוחד".

במסגרת תפקידה בראש הרשימה, היא תנסה להוביל מהלך של איחוד כללי בין מפלגות הימין, יחד עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי, בציפייה לקבל את המקום הראשון.

עם זאת, מקורביו של השר רפי פרץ, העומד כיום בראשות הרשימה, הבהירו הוא יישאר בתפקידו ולא יעביר לה את המושכות.

בשיחה עם חדשות 12 הבהיר גורם במפלגה, "ראינו מה שווה הימין החדש בקלפי. לא נוותר על המקום הראשון ברשימה במיוחד אחרי העזיבה של בנט ושקד. הם מנסים עכשיו לבוא כאילו מעמדת חוזק, לא נרקוד לפי החליל שלהם".

במוצאי השבת, נפגשו השרים לשעבר בנט ושקד לשיחה ולהכרעה על גורל עתידם הפוליטי המשותף. בסיום הפגישה הודיעו כי לא קיבלו החלטות.

השר בצלאל סמוטריץ' תקף אותם בטוויטר: "צריך לומר בצורה ברורה: אם הם יחזרו שוב בחוסר אחריות על הטעות שתפצל את הימין הם ישאו באחריות לתוצאותיה".

"הפעם כבר לא יסלחו להם על הפלת ממשלת הימין והקמת ממשלת שמאל בגלל מניעים אישיים. נראה שבנט ושקד לא למדו את הלקח. טעינו כנראה בסלחנות שגילינו ליצר ההרפתקנות המסוכן שלהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר