האזינו

הרב הראשי: "יש שיגעון, כאילו 'העדה החרדית' ירדה מן השמיים"

הגאון רבי יצחק יוסף התייחס לנושא הכשרויות והדגיש כי ההכשר של 'הרבנות הראשית' מצוין, וכי אפשר לסמוך עליו. הרב הדגיש כי בבשר יש להחמיר, ועקץ את 'העדה החרדית' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: דוברות הכנסת)

הראשל"צ והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף התייחס, במהלך שיעור שמסר, לנושא הכשרויות והדגיש כי ההכשר של 'הרבנות הראשית' מצוין וכי אפשר לסמוך עליו. הרב הדגיש כי בבשר יש להחמיר ועקץ את 'העדה החרדית'.

במהלך שיעורו התייחס הרב לנושא סרבני הגט והשיטה להוציא מהם גט בכדי למנוע עגינות וסיפר על אברך חרדי, סרבן גט, שדרש הכשר 'העדה' בכלא: "היה אחד שהתנגד. הוא היה מקבל הכשר 'העדה החרדית. נתתי הוראה, כתבתי פסק שלא לתת לו 'העדה החרדית', שיביאו לו רק 'רבנות'.הוא חרדי, ככה חזק. רבנות לא טוב בשבילו..".

בשלב הזה עבר הרב הראשי לדבר על נושא הכשרות ואמר: "לא יודע למה זה (כשרות הרבנות. י-כ) לא טוב. רבנות זה טוב מאוד, מה יש? אני נמצא ברבנות ורואה מה קורה ברבנות, השחיטה של העופות של הרבנות - מצוין. מה הבעיה בזה? ההכשרים של כל מיני דברים של הרבנות - כל מיני מוצרי מזון".

הרב יוסף הדגיש: "בבשר טוב להחמיר, בבשר. אבל שאר הדברים - מצוין. אבל יש שיגעון כזה, כאילו 'העדה החרדית' ירד מהשמיים, כאילו".

הרב חזר לנושא סרבן הגט שדרש כשרות 'העדה': "הוא לא אוכל, רק 'העדה החרדית', נתתי הוראה להביא לו רבנות, יש הוראה של בית הדין - גמרנו. לא אכל, אחרי כמה שבועות הוא נכנע - בא לתת גט, הוא בא עם אזיקים, הוציאו לו את האזיקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר