פתרון יצירתי

למרות הכל: בבני ברק מצאו את השיטה להגיע לחוף הים

הציבור הבני ברקי זועם על כך שהוא נאלץ לשלם עשרות שקלים לנוסע לחברות היסעים פרטיות כדי להגיע לחוף שרתון, המצוקה הביאה פתרון שיהיה נוח לרוב התושבים (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: David Cohen/Flash90)

בחודשים האחרונים 'כיכר השבת' עוקב אחרי חוף הים הנפרד של בני ברק, ואף פרסם בפרסום ראשון, כי ככל הנראה, השנה לא יהיה לבני ברקים חוף מסודר, אלא שמתברר כי לאזרח הקטן יש פתרונות יצירתיים משלו.

בין הזמנים של עולם הישיבות והתלמודי תורה מתחיל באופן רשמי הערב (ראשון), מיד בצאת הצום של תשעה באב, למרות הפארק שעיריית בני ברק הקימה כ'פיצוי' על כך שאין חוף נפרד את התושבים זה לא סיפק, והם רוצים לצנן את עצמם - בים.

לטענת התושבים, הבעיה מתחילה בכך שרבני העיר לא מאשרים שום חוף, ולכן משרד התחבורה לא קיבל אור ירוק מהעירייה לבצע שירות היסעים מוזל מהעיר בני ברק לחופי הים הנפרדים ברחבי הארץ. מה שיאפשר להם לנסוע לאחד החופים.

בדיקה קצרה מגלה כי חברת 'דן' שלא מפעילה אוטובוסים לים בגלל הוראת הרבנים, תפסו חברות אוטובוסים פרטיים שהקימו שירות נסיעות לים במחירים של 30 שקל לאדם, כולל לבני נוער, הציבור שהיה רגיל לשלם לחברת דן 6.90 לאדם ו-50% הנחה לבני נוער, זועם, ובצדק.

אולם, התושבים אומרים בשיחה עם 'כיכר השבת' כי הם מצאו פירצה שתהווה פתרון זמני - וזול, חברת דן הקימה קו המבצע נסיעות מבני ברק לפארק הרידינג בתל אביב, ולגני יהושוע, במחיר נסיעה פנימית ברב קו.

החוף הנפרד בתל אביב נמצא בסמיכות מקום לרידינג. לפי התכנון האברכים מתכננים לנסוע לפארק הרידיניג בתל אביב בקו 133 שהוקם לימי בין הזמנים, וללכת מספר דקות ברגל לחוף שרתון.

הבעיה בפתרון הזה הוא שהנסיעות לפארק הרידינג יהיו רק מהשעה 14:00 בצהרים ולא יתקיימו כלל בימי שישי. בשעות הבוקר ובימי שישי, החברות הפרטיות ימשיכו להרוויח והבני ברקים ימשיכו להפסיד.

אברך בני ברק מספר ל'כיכר השבת': "התקשרתי למוקד של החברה ושאלתי האם יש דרך להגיע מבני ברק לחוף הים של שרתון, ואכן מתברר כי יש קו ישיר עד למסוף רידינג שזה ממש צמוד לחוף הנפרד בתל אביב".

"אני מאושר", אומר האברך: "סוף סוף מצאו לנו פתרון, אשתי והבנות ילכו בזמן הזה לחוף הים ואני עם הבנים נלך לטייל במתקנים בחוף רידינג, ביום למחרת נעשה הפוך. וכך כולנו יצאנו מרוצים. רק יש בעיה של חוסר צניעות, אך אין לנו ברירה אחרת, על זה נאמר "ליכא דרכא אחרינא"".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר