ההורים ייחקרו

רגעי הדרמה: כך חולצה הפעוטה מהרכב הנעול בבני ברק

עוברים ושבים גילו ערנות והבחינו בתינוקת השוהה בתוך רכב חונה במרכז בני ברק, לאחר שהוריה ואחד מאחיה יצאו לסידורים ושכחו אותה כשעה וחצי. כך נראו רגעי החילוץ שלה (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: שימי כהן, 'מעדני זהבה')

שוב זה קורה: הורים יצאו ל'סידורים' בעיר בני ברק, ושכחו את בתם הפעוטה ברכב הנעול, במשך כשעה וחצי. הפעם זה הסתיים בנס, בזכות ערנות ותושייה של עוברים ושבים.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', פעוטה כבת שנה חולצה היום (שני) מרכב נעול ברחוב הגר"א בבני ברק, כשמצבה הרפואי מוגדר קל עד בינוני.
בתיעוד דרמטי מהזירה ניתן לצפות בהתקהלות סביב המכונית, ובעובר אורח השובר את החלון בידיו ואחר מוציא את הפעוטה כשהיא רטובה מזיעה ופניה אדומות.
שימי כהן, מחנות 'מעדני זהבה' הסמוכה, תיאר ל'כיכר השבת': "אישה עברה וראתה ילדה ברכב נעול, וקראה לי. אז הזעקתי בעל מלאכה שעבד בסמוך, ובתוך שניות אחדות הוא ניפץ בפטיש את השמשה של הרכב ואנשים הוציאו את התינוקת מתוכו".
"מיד אחר כך היא הועברה לחובש איחוד הצלה אליעזר מרגלית שעובד במקום, והוא הזעיק את שאר הכוחות. הנס הוא", מסביר שימי, "שהרכב חנה בצל. אחרת - לא רוצה לחשוב מה היה קורה... זו נורת אזהרה לתחילת החופש הגדול, שצריך לנהוג בו במשנה זהירות".
(צילום: יהודה פרקוביץ)
לאחר האירוע נמסרה מדוברות המשטרה (מרחב דן) ההודעה הבאה: "במשטרת ישראל התקבל דיווח על תינוקת כבת שנה, שעל פי החשד נשכחה ברכב בבני ברק. התינוקת חולצה, ופונתה במצב קל לבית החולים תל השומר. נסיבות האירוע בבדיקה".
ל'כיכר השבת' נודע, כי כעת ההורים שוהים לצד מיטת בתם בבית החולים שיבא, אך בהמשך הם צפויים להיחקר במשטרה, בחשד לרשלנות.
צפו בתיעוד הדרמטי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר