מבוכה נוספת

ח"כ גבי אשכנזי שכח את מכשיר הטלפון במסעדה

חוסר אחריות? הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, שכח את מכשיר הטלפון האישי על שולחן מסעדה בתל אביב. האזרחים שמצאו את המכשיר הצטלמו איתו, העלו לרשת - והביכו (חדשות, ארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שוב אירוע בו בכירי 'כחול לבן' נתפסים בבעיות אבטחת מידע. הרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, הותיר את מכשיר הטלפון שלו על שולחן מסעדה בתל אביב והלך לדרכו. אזרחים שהיו במקום מצאו את המכשיר וזיהו את בעליו על פי התמונה שהופיע בו.

העיתונאי עקיבא נוביק דיווח כי בכחול לבן מספרים שזה קרה לפני כשבועיים. לדבריהם, אשכנזי הזמין אוכל וקם כי הבחין בזיו שילון ורצה לעשות איתו סלפי. לדבריהם, הוא השאיר את הטלפון הישן שלו שהיה נעול, וקיבל אותו תוך זמן קצר.

המכשיר בידי אזרחים, כפי שפורסם ברשת

כזכור, לפני כחצי שנה חשף הפרשן עמית סגל מחברת 'החדשות', כי האיראנים פרצו לנייד של גנץ ודלו ממנו פרטים אישיים. משרד החוץ של איראן הכחיש את הידיעה ואמר כי מדובר "בבדיות", והישראלים מנסים לייצר לאיראנים דה-לגיטימציה, בגלל העוינות של ישראל.

אך לאחר מכן, אחד מבכירי הדת באיראן חשף במהלך דרשה שהעביר לקהל מאמיניו כי איראן באמת פרצה לטלפון הנייד האישי של יו"ר כחול לבן בני גנץ, כמו כן התגאה במהלך הדרשה על יכולות הסייבר הגבוהות של מדינתו.

על פי דיווח ב'ישראל היום', אותו בכיר איראני, איש הדת, אחמד עלם אל-הודא, אמר בדרשה: "בימים האחרונים איראן הוכיחה יכולות סייבר מופלאות כאשר פרצה לנייד הנמצא בכיסו של המועמד לראשות הממשלה במדינת ישראל".

ד"ר יוסי מנשרוף המצוטט בכתבה אומר, "כי איראן אמנם לא מודה על הפריצה, אך הבכיר האיראני הזה הוא נחשב מקורב מאוד לממשל ומושך בחוטים, ודבריו מנסים לייצר את הרושם כי איראן לא נופלת בישראל בתחום הסייבר. "הפליטת פה" הזו, נועדה להעביר מסר לישראל לגבי היכולות הטכנולוגיות של איראן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר