"בא לייצר פרובוקציה"

ברקע צעקות "בוז": שוטרים הוציאו את רון קובי מההופעה

ראש עיריית טבריה הגיע לעיר עפולה ונכנס להופעתם של חיים ישראל ומוטי שטיינמץ, המתקיים תוך הפרדה מגדרית בהתאם לאישור בית משפט: "רוצים לחיות פה בלי כפייה חרדית", אמר קובי (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: שמעון מנחם)

ראש עיריית טבריה, המתמודד לכנסת במסגרת רשימת "הימין החילוני", הגיע הערב (רביעי) לעיר עפולה, במטרה לבצע פרובוקציה מתוך המופע שעמד בעין הסערה.

דקות ספורות לאחר יציאתו של השר אריה דרעי מהמקום, נכנס פנימה רון קובי, תוך כדי דואט מרגש של מוטי שטיינמץ וחיים ישראל לשיר "נפשי".

הקהל התנתק לכמה דקות מהשירה, ופתח בקריאות "בוז" וצעקות: "צא מפה", כלפי רון קובי, ובמקום פרצה מהומה רבתית.

כדי לשמור על הסדר הטוב, ניגשו אליו מספר מאבטחים ושוטרים שעמדו במקום, והוציאו אותו החוצה, תוך כדי שהמונים מלווים אותו בצעקות.

בין היתר נשמעו האנשים אומרים לו: "צא כבר מהחיים שלנו!". המנחה עצמו אמר במיקרופון: "אחרי שהוא הרס את טבריה, הוא הגיע להרוס את עפולה", והאלפים הגיבו ב"בוז".

מי שתיעד את הרגעים בהם הובילו אותו החוצה, שמעון מנחם אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי הוא כלל לא התכוון להגיע לאירוע, "אבל לאחר כל העליהום התקשורתי והפסיקה הראשונה של בית המשפט הגעתי על מנת לחזק את הציביון היהודי".

מנחם, שלא נמנה על בני הציבור החרדי, הוסיף בהביעו את דעתו על קובי, כי הוא "מנסה לקושש קולות לקראת הבחירות על חשבון השעיר לעזעאל - החרדים".

בשידור החי שלו בעמוד הפייסבוק כתב רון קובי, את מטרתו בהגעה לאירוע. "המסר שלנו ברור! רוצים לחיות פה בלי כפייה חרדית ובלי השחיתות של אריה דרעי בכנסת".

מדוברות המשטרה נמסר: "ההופעה למגזר הדתי בעפולה אשר מתקיימת בהפרדת גברים ונשים החלה ומתקיימת כסדרה".

"נבחר ציבור אשר נכנס למתחם מתוך כוונה ליצר פרובוקציה הורחק על ידי שוטרי משטרת ישראל, שנערכו במקום מבעוד מועד, וזאת לאחר שהופעתו במקום הביאה לתגובות מקהל הציבור ועלה חשש להידרדרות לאלימות ולפגיעה בשלום הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר