"אולי ארקוד אצלו"

רון קובי: אדאג בעצמי ששטיינמץ יופיע בלי מחיצות

אחרי שסולק אמש בבושת פנים מההופעה המופרדת של שטיינמץ בעפולה, מתחייב ראש עיריית טבריה רון קובי בשיחה ל'כיכר השבת' למנוע הצבת מחיצות בין גברים לנשים במופע שייערך הערב בעירו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
קובי ושטיינמץ (צילום: David Cohen/Flash90 / קובי הר צבי)

ראש עיריית טבריה רון קובי מתכונן להגיע הערב (חמישי) למופע של הזמר מוטי שטיינמץ, שייערך בעירו, ולבדוק בעיניו שלא הותקנו במקום מחיצות שיפרידו בין הגברים לבין הנשים.

אנשיו של שטיינמץ, שיופיע בבית מלון בטבריה, שוללים כמובן כל אפשרות שהוא יופיע שלא בהפרדה מלאה, אך קובי בשיחה ל'כיכר השבת' טוען שהשמטת המילה 'בהפרדה' מהמודעות על המופע הערב מוכיחה כי לא יהיו שם מחיצות.

"אם הגברים והנשים לא יישבו ביחד לא אכפת לי. אדרבה, אולי אפילו ארקוד שם", מצהיר ראש עיריית טבריה, "אבל מחיצות? במקום שנהנה מחסות עירונית? מה פתאום. אדאג בעצמי ששטיינמץ יופיע בלי מחיצות".

הפארסה בעפולה, אמש (צילום: שמעון מנחם)

קובי הוסיף: "לא אגלה עכשיו מה בדיוק התכניות שלי להערב, אבל תסמכו עלי שלא תהיה הפרדה מהסוג שהיתה אתמול בהופעה בעפולה".

"שלא תבינו אותי לא נכון", מדגיש ראש העיר הפרובוקטיבי: "אני אוהב מוזיקה חסידית, ושומע את אברהם פריד ו'אוף שימחעס' וגם את שטיינמץ. בבית של ההורים שלי גדלתי גם על חזנות...".

אבל במופע המתוכנן להלילה בטבריה, מבטיח רון קובי, הוא כן יצליח לגרום שלא יהיו מחיצות בין הגברים לנשים, כי "זה כבר מוגזם בעיניו" - בשונה מההופעה בעפולה, ממנה כזכור סולק אמש בבושת פנים כשהוא מוקף בטבעת שוטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר