רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע החולף - רק ב"זופניק בכיכר" • והשבוע: כל המידע והתיעודים החמים מהנופש והמנוחה של ראשי הישיבות והאח"מים (אל תפספסו)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

באושר ועושר: בעוד אתם משתכשכים במימי הירדן או צועדים ב-40 מעלות בג'ילבון, אי-שם בלוקיישן סודי ברחביה נערכה חתונתו הסודית של ראש ישיבת "איילת השחר" ('שערי יושר' לשעבר) הגאון רבי משה גולדשטיין.

אם שאלתם, על החופה ניצח הרב לאו. לא האבא, הבן. 'זופניק' שהצליח לשים יד על אחת התמונות, החליט להתחשב בקשת השולח ולא לפרסמה.

שכן טוב: תושבי רמת שלמה בירושלים הופתעו לגלות שהזוכה במחיר למשתכן בפרויקט המגורים החדש בשכונה, הוא לא אחר מאשר המועמד החילוני מאוד לראשות עיריית ירושלים, עופר ברקוביץ'.

- עופר, הנאים השכנים בעיניך?
ברקוביץ: טו טו טו... (ניתוק)

שכן טוב

אזניים לכותל: מנכ"ל "אש התורה", יהודה וינברג, בירמץ את בנו. לסעודה המצומצמת הוזמן השכן מהלשכה הסמוכה, הרב שמואל רבינוביץ. במקום נצפו גם הזמר והשחקן דודו פישר ושלומי בלוך. 'זופניק' שולח ספר.

דודו פישר (צילום: אהרן אולמן)
רב הכותל (צילום: אהרן אולמן)

עוגת בוטיק: בעוד אתם מרשים לעצמכם להתפרע בבין הזמנים עם שוקו ולחמניה, יש כאלו שמרשים לעצמם יותר. בקונדיטוריית הבוטיק 'דודיל' נצפה השבוע אריה דרעי, השר והיו"ר, בוחר לעצמו מהתופינים. שעות לאחר מכן 'זופניק' זיהה את לא אחר מאשר חבר מועצת החכמים של ש"ס, הגאון רבי דוד יוסף. לבריאות.

דרעי בחנות (צילום: אוראל אלקיים)
חבר המועצת (צילום: אוראל אלקיים)

תורה באוסטריה: ואילו האח, הרב יהודה דרעי, נצפה שקוע בלימוד תורה ובכתיבת פסקי הלכה בביתן הנופש בעמק הפיצטאל שבאוסטריה. 'זופניק' מתפעל גם ממי שנשאר בבית וממשיך ללמוד.

תורה ומנוחה

שלום וחגיגה: סמסו מזל טוב לינקי דרעי שחגג יום הולדת השבוע. נכון, הוא לא טס לחו"ל אבל גם לחגוג עם החברים במסעדה באשדוד, זה נחמד אך למרבה ההפתעה, מי שישבו זה לצד זה ביום ההולדת היו דוד עמר ואליהו מלכא, אנשי האמון הקרובים של הראשונים לציון הגר"י יוסף והגר"ש עמאר. 'זופניק' עושה שלום.

שלום ויום הולדת (צילום: אריאל אלחרר)

משה אמת: לקראת הבחירות הגיע ח"כ משה גפני, לקעמפ של ישיבת "תורה בתפארתה", לבדוק אם המקום מתאים לנכדים יורשי העצר. התקהלות לא קטנה נוצרה סביב הח"כ שהצליח לרגש את צעירי הצאן שפצחו בשירת "משה אמת". 'זופניק' התרגש בשבילם.

משה אמת

תפילת הנופש: ובעוד היו"ר מכתת את רגליו בקעמפים, 'זופניק' תפס את האיש החזק ב'דגל', שלומי פולק, נושא תפילה נרגשת "אשא עיני אל ההרים". 'זופניק' ומטה ההסברה, מצפים לשובו.

תפילה אל ההרים

בג"צ וינפש: בעוד החברים מבלים בהפרדה בהופעה של שטיינמץ בעפולה, ישי כהן שלנו תפס תנוחה חדשה על ספסלי הבג"צ, רק לפני שהסתער לעדכן על הדיון המשפטי. 'זופניק' מתמתח.

מנוחה בבג"צ

חב"ד ליטאית: 'זופניק' היה יכול להתעלם השבוע מהגרש"ב סורוצקין, אם לא היה מסתנוור מתמונת האחדות עם יו"ר חב"ד הרב אהרונוב. באווירת האחדות גילה 'זופניק' כי הישיבה הליטאית תארח בשבוע הבא את הקעמפ של "גן ישראל - השלוחים הצעירים".

אחדות שכזו

אבן פינה: העורך הראשי שלומי קוק (בקהילה) והעורך הראשי חיים אילוז (כיכר השבת) בהפוגה מהעבודה, מניחים אבן פינה לביהכנ"ס "אבי עזרי" בפ"ת, במעונו של מרן שר התורה. 'זופניק' מברך על מערכת היחסים הפורה בין השניים.

קוק ואילוז ואבן הפינה (צילום: דוד זר)

כאחד האדם: 'זופניק' שלא מוותר על שיזוף של קיץ, הופתע לגלות את ראש ישיבת חברון הגר"ד כהן מסתובב בין הגלים בחוף הים של ראשל"צ ותופס רגע של שלווה אחרי סערת הסמים. 'זופניק' מחפש מצופים.

יחליפו כח, בים

תורה וגדולה: אחרי ש'זופניק' התרגל לסייר בין עשרות האדמו"רים הנופשים בהרי שווייץ, נצפה מתפלפל במקום גדול ראשי הישיבות הליטאיות הגרב"ד פוברסקי.

פלפול בשוויץ

ועוד חו"ל: ישראל כהן, הפרשן והדובר, טס להרי האלפים באוסטריה והספיק לעשות סקי ורכבל. באמצע, הוא נתפס בשיחה פוליטית עם העסקן החב"די זלמן וולף, הנחשב למקורב לראשי הקואליציה. 'זופניק' נשאר לעקוב.

כהן נהנה מהאוויר
ומתפלפל עם וולף

סוף זמן בכנסת: בעוד אתם נגררים עם המשפחה בפארק הירקון, הפרלמנטרים של המגזר יענקי טסלר וישראל אייכלר מבלים את בין הזמנים בניחותא, אבל במרחק קלסר אחד מהמשרד של השני.

טסלר בכנסת
אייכלר מתעדכן מהרב ובר

הרב והזמר: צהרי יום שני, מסעדת שמולה מרדכי חסידים לוקח איתו את בוגרי 'מעשיהו', הרב יונה מצגר וקובי פרץ, לפינוק ובילוי קולינרי.

- חסידים, מה בתפריט?
רב הסלבס: "קובה חמוסטה"...

קובה חמוסטה

מחוז ירושלים: בשבוע בו עלתה המשטרה לכותרות, ולא מהסיבות הנכונות, מצא לעצמו השר האחראי גלעד ארדן זמן לקפה עם חבר ב'לנדוור' בסינימה. 'זופניק' ממליץ על הרוזלעך המופלאים, כן, אלה עם הלוטוס.

זמן קפה

שיח קודש: הנכד לשעבר (דוד שפירא) והנכד הנוכחי (מוטי פלאי) נצפו מחליפים ביניהם סיפורים מהקודש פנימה. 'זופניק' תמיד רלוונטי.

שיח קודש (צילום: חיים ברון)

בלוך אקטואלית: בשקט בשקט בלא ששמתם לב נצפה מגיש האקטואליה בצלאל קאהן מחליף מילה עם ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך, זאת שהליטאים פחות אוהבים. 'זופניק' מפזם לעצמו 'עליזה בלוך, עליזה בלוך'...

בצלאל ובלוך (צילום: נ.א.)

א-ספסופה גאה: אחרי שזכינו לשמוע יותר מדי על וילת הנופש של השר דרעי בספסופה, 'זופניק' הציץ עבורכם אל תוך הווילה היוקרתית שם התארח אליל הזמר ישי לפידות.

מנוחת העמל: המנצח הגדול ב"פסטיבל עפולה", המשפטן ח"כ משה ארבל נצפה נח, בין פסקי הדין השונים, במזנון הכנסת יחד עם הילדים. 'זופניק' מעדכן אתכם שבין אין ספור המפיקים והפוליטיקאים שחלקו קרדיט על הניצחון, המנצח האמיתי הוא המשפטן הממולח ארבל שסגנן בכתב ידו כל מילה ומילה בעתירה.

המנצח

קנאת סופרים? 'זופניק' שרגיל לתככים, מריבות ותחרות סמויה בין הזמרים, אוהב את האחדות. בתמונה שלפניכם יידל ורדיגר וליפא שמעלצר נחים בין עבודות האולפן השונות לקראת אלבומו החדש של ליפא אותו מפיק הנסיך יידל ורדיגר.

בדרך לאלבום

אדום ולא יין: הלשעבר, סגר"ע אלעד צורי קריספל מנצל את בין הזמנים הפוליטי להתרעננות בהרים הנורבגיים. 'זופניק' מריח שגם שרוליק פרוש נהנה מהשקט התעשייתי.

חופשה כהלכה

• בעוד העורך הראשי היה עסוק בהכתרת אביו, מו"ל 'בקהילה' לייבל פפר פינה את היומן הצפוף שלו לטובת זמן איכות עם איש הפרסום יהושע רודניק בברית פרטית בי-ם.

עוד ניצחון: בישיבת חב"ד בצפת חגגו השבוע את הצלחת קמפיין הצ'רדי בו גייסו יותר מ-16 מיליון שקלים כדי לקנות את 'מלון רון' בעיר עבור הישיבה. 'זופניק' מחכה לעשות מיליונים כדי להודות לצ'רדי.

'זופניק' מאחל גם לכם שבוע של ניצחונות ושמחה.

  • סייע ל'זופניק': אבי רבינא

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום? 'זופניק' כאן בשבילכם, בכל עת ובכל זמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר