תקרית לילית חריגה

בית שמש: צעירים ניסו למנוע מעצר; השוטרים - ירו באוויר

יד קלה על ההדק? שוטרים הוזעקו הלילה לרחוב נהר הירדן בבית שמש בעקבות רעש בפארק ציבורי, אך התקרית הידרדה עד לירי באוויר. גורמים במשטרה: נוער שוליים ניסו לחטוף אקדח טייזר (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הלילה (ראשון) הוזעקו שוטרים לרחוב נהר הירדן שבבית שמש, בעקבות דיווח על "הקמת רעש וקטטה", בפארק ציבורי, אך התקרית הפשוטה יחסית, הידרדה עד לכדי ירי באוויר.

לאחר שסיימו את הטיפול באירוע, חזרו השוטרים אל הניידת והבחינו כי הצמיג של הניידת מנוקב. בנוסף, הבחינו בחשוד הנמלט מהמקום.

השוטרים ניסו לעצרו ובמקביל, כך לטענת המשטרה, החלו להתגודד במקום מספר צעירים, נוער שוליים, ולתקוף באלימות את השוטרים במטרה לאפשר לעצור להימלט.

השוטרים ירו באוויר בכדי להניס את הצעירים תוך שהם עוצרים שניים מהמתפרעים. גורמים במשטרה טוענים כי הצעירים ניסו לחטוף את אקדח הטייזר של השוטרים ובכך אילצו את השוטרים, שחשו בסכנה, לבצע את הירי באוויר.

מנגד, במייל האדום של 'כיכר השבת' התקבלה פניה לפיה הבחור שנעצר "סתם עשה הליכה" וכי ידם של השוטרים היתה קלה מדי על ההדק. "מזל שזה לא נגמר באסון", כתב הפונה.

שלושת החשודים, בשנות ה-20 לחייהם, הובאו לחקירה בתחנת המשטרה, ובהמשך היום יובאו לפי הצורך בפני בית המשפט לדיון בעניינם.

במשטרה מציינים כי "אנו רואים בחומרה כל ניסיון לפגוע בשוטרים, ברכוש משטרת ישראל ובעבודתם, בייחוד כשמדובר בתקיפה אלימה, ונפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להגיע לכלל המעורבים באירוע התקיפה ולהביאם לדין בגין מעשיהם החמורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר