"יצא המרצע מהשק"

ליברמן ו'כחול לבן' חתמו על 'הסכם עודפים'

סיעת 'ישראל ביתנו' בראשות ליברמן חתמה על הסכם עודפים עם סיעת 'כחול לבן' בראשות גנץ ולפיד. בימין צפויים להזהיר מפני הצבעה לאיווט שטוען כי מדובר בהליך טכני בלבד (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליברמן וגנץ (צילום: פלאש 90)

סיעת 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן חתמה היום (שלישי) על הסכם עודפים עם סיעת 'כחול לבן' בראשות בני גנץ ויאיר לפיד.

המהלך של ליברמן צפוי לקומם עליו את הימין, שם יטענו כי כל קול ל'ישראל ביתנו' המשמעות שלו הצבעה עבור 'כחול לבן' והפלת ממשלת הימין בראשות בנימין נתניהו.

כצפוי, ב'ליכוד' מיהרו לתקוף את ליברמן: "יצא המרצע מהשק. ליברמן חתם הסכם עודפים עם לפיד וגנץ, זאת אחרי שהצהיר בגלוי שיתמוך בגנץ ולפיד לראשות הממשלה. מי שרוצה את נתניהו כראש הממשלה חייב להצביע רק לליכוד".

מנגד, ליברמן טוען כי מדובר בהליך טכני בלבד. לדבריו: "הסכם העודפים הוא עניין טכני בלבד. במערכת הבחירות הקודמת חתמנו עם הימין החדש שלא עברה את אחוז החסימה. ב-1999 חתמנו הסכם עודפים עם עמיר פרץ והרווחנו מנדט".

לדבריו: "מבחינה טכנית עכשיו לא נותרה שום אופציה אחרת, ואנחנו לא מוכנים להסתכן באובדן מנדט שניתן לקבל בזכות הסכם העודפים.

"כל אלו שהחליטו להיכנע לטרור מרצועת עזה ומשלמים דמי פרוטקשן לחמאס, ואלו ששותקים נוכח הביזיון והפגיעה האנושה בהרתעה הישראלית, אינם רשאים לדבר בשם הימין ואינם נמנים עם המחנה הלאומי בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר