4 טריקים לניקוי עגלת תינוק שכל הורה צריך להכיר

ילדכם שפך רוטב פסטה אדמדם על עצמו? לא נורא, יש מקלחת ומכונת כביסה. אבל אם הוא שפך נוזל שאיננו מים על העגלה היוקרתית שלו, זה כבר סיפור. אז כך תנקו עגלות תינוק כמו שצריך (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

זה דבר אחד לראות את הילד שלכם שופך את רוטב הפסטה האדמדם שהכנתם, על עצמו. (לא משהו שמגבונים, מקלחת יסודית ומכונת כביסה לא יכולים לפתור, נכון?) אבל זה דבר אחר לגמרי לראות אותו שופך נוזל שאיננו מים על העגלה היוקרתית, שרכשתם עבורו באלפי שקלים וכעת מכוסה בקרם הגנה / עגבניות מיובשות ובכאופן כללי, בכתמים עצומים בגודלם. אל חשש, הורים יקרים, הנה, הדרכים הטובות ביותר לנקות עגלות תינוק:

מס' 1: כתמים של קרם הגנה

מה אתם צריכים: אלכוהול, מברשת שיניים, בקבוק ריסוס ומטלית נקייה.

מה אתם עושים: מדללים את האלכוהול, כך שיווצר ערבוב של 50/50 עם מים. לאחר מכן, מתיזים אותו על כתם קרם ההגנה ומשתמשים במברשת שיניים כדי לשפשף בעדינות ולהסיר את הכתם. לאחר שהוא נעלם, אתם יכולים להשתמש בבד הנקי כדי לתת לו ניגוב אחרון.

מס' 2: מזון מוכן

מה אתם צריכים: סבון כלים ומטלית נקייה.

מה אתם עושים: מניחים כמות קטנה מסבון הכלים על הבד ואז משפשפים בעדינות את הכתם ושוטפים במים בסיום. (כמו כן, אם מדובר בכתמים קשים בשטחים נרחבים, כדאי לבדוק אם בד הטיולון ניתן להסרה ולכביסה במכונה.)

מס' 3: פירורים בחריצים

מה אתם צריכים: באופן אידאלי, שואב אבק אלחוטי עם חלקי עזר שיכולים להשתחל לפינות מסורבלות, מים וסמרטוט נקי. אם אין ברשותכם שואב אבק, סכין העטופה במטלית גם תעשה את העבודה, עם קצת יותר מאמץ.

מה אתם עושים: כצעד ראשון, מנערים היטב את העגלה. שנית, מנתקים את המושב הניתן להסרה ומכווננים אותו כך שיהיה במצב שכיבה. (זה יעזור לכם להשיג זווית ראשונה לשאיבת שאריות מזון שנשארו מאחור.) כדי להסיר כל אבק שנותר, יש להשרות את המטלית הנקייה במים ופשוט לנגב את המושב. כאמור, ניתן להיכנס לפינות עם גישה מוגבלת בעזרת סכין העטופה במטלית.

מס' 4: גלגלים מלוכלכים

מה אתם צריכים: מגבונים לחים וספריי לחלונות.

מה אתם עושים: בתחילה, אתם יכולים להשתמש במגבון לח כדי להסיר לכלוך - כמו חול, בוץ ואבני חצץ. אך זכרו שרוב גלגלי העגלות ניתנים להסרה, כך שתוכלו לנתק אותם ולתת להם ריסוס טוב עם תרסיס ניקוי או אפילו לשטוף אותם באמבטיה עם זרם חזק של מים. זה אמור לפתור את הבעיה ולהשאיר אתכם עם עגלה מבריקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר