בהשתתפות זמרים

התגובה לביטול המופע בחיפה: קומזיץ עם גיטרות

לאחר שבית המשפט אסר את האירוע לגברים בלבד בעיר חפה, ובתגובה לביטול המופע, החליטו התושבים להתארגן עצמאית לערב קומזיץ עם גיטרות, לשירי ימים הנוראים (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

התושבים בעיר חיפה מתארגנים לקיים הערב (שני) קומזיץ עצמאי, כתגובה לביטול המופע של מרדכי בן דוד לגברים בלבד, בהוראת בית המשפט שאסר על מימון המופע הנפרד על ידי העירייה.

תחילה תכננו התושבים לארגן את הקומזיץ ברחבת בית המשפט בחיפה, אך בהוראת רב העיר, לא להתסיס את האווירה הטובה והרגישה ביחסי השכנות בין החרדים לחילונים, הועבר האירוע לחוף הקרוב לגן הקונגרסים.

בהודעה שהפיצו נכתב: "בית המשפט קבע שלא נוכל להנות משירה משותפת ומערב קומזיץ מרומם, אבל אנחנו לא נקבל את ההכתבות שלו ונתאחד ביחד לערב גיטרות ענק של שירה של שירי גלות וגאולה וכמובן שירי ימים נוראים".

המארגנים מדגישים כי לא מדובר בהפגנה אלא בקומזיץ מכובד לאלפי הבחורים והאברכים שהתאכזבו מפסיקת הבג"ץ, והם ביקשו מהקהל לבוא עם גיטרות ודרבוקות, מתוך הבטחה כי זמרים רבים ואומנים ישתתפו באירוע.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', מארגן האירוע, שלום וגשל הודיע מוקדם יותר היום: "אנו מודיעים כעת סופית על ביטול הקומזיץ של מרדכי בן דוד שהיה אמור להתקיים הערב במרכז הקונגרסים בחיפה".

"לצערנו הרב, למרות הצעת השופט שנבצע את האירוע במימון פרטי, החליטה הנהלת מרכז הקונגרסים חיפה, להתעמר במגזר החרדי ובציבור רוכשי הכרטיסים, ולא לאפשר את קיום האירוע במתחם גם במימון פרטי".

ממרכז הקונגרסים נמסר: "אנו מחויבים להחלטת בית המשפט כמקובל במדינת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר