הסכסוך גלש לאלימות מסוכנת

שוב: רימון הלם נזרק לעבר בית עובד בהדבקת פאשקווילים

פרסום ראשון: רימון הלם נזרק בשעת לילה מאוחרת לעבר חצר בית בשכונת רמות בירושלים. ל'כיכר השבת' נודע כי מדובר בשלב חדש ומסוכן בסכסוך בין מדביקי המודעות בירושלים • כל הפרטים (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הדבקת מודעות בירושלים, אילוסטרציה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הסכסוך בין מדביקי המודעות בירושלים, גולש לפסים אלימים ומסוכנים, כאשר בפעם השנייה, זורקים רימון הלם לעבר בית של עובד באחד מחברות הדבקות המודעות.

הרקע לסכסוך: כל ירושלמי מכיר את המודעות, או הפאשקווילים בעגה המקומית, המודבקים על לוחות המודעות, הקירות ואף בתוך בתי הכנסת.

על פי החשד, בבתי הכנסת היה מדביק אחד שלא נהנה מהעובדה שקם לו מתחרה, והמאבק בין הצדדים, שהחלה על אש נמוכה, הפכה לאלימה ומסוכנת.

הלילה, אחרי השעה 03:00, הוזעקו שוטרים לכתובת בשכונת רמות בירושלים בעקבות שמיעת פיצוץ. בהגיעם למקום, איתרו שרידי רימון הלם שככל הנראה נזרק לעבר חצר בית.

מדוברות המשטרה נמסר הליהל כי "חבלנים וחוקרי המז"פ של המשטרה נמצאים במקום נפתחה חקירה. הרקע לאירוע הנו ככל הנראה פלילי".

ל'כיכר השבת' נודע כי הרקע לאירוע, הוא אותו סכסוך בין מדביקי המודעות, וכי באותו בית בשכונת רמות, מתגורר אחד המדביקים העובד אצל בעלי החברה המתחרה, אשר על ביתו השליכו לפני כשבוע רימון הלם נוסף.

זירת האירוע בשכונת בית ישראל (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

באותו אירוע, שהתרחש כאמור לפני כשבוע בשכונת בית ישראל בירושלים, אף השליכו רימון הלם לעבר הבית. בשתי המקרים, בחסדי שמיים, לא היו נפגעים.

אישתו של היעד להשלכת הרימון סיפרה אז ל'כיכר השבת': "ישבתי בסלון בבית, ארבעת ילדיי ישנו בחדר ילדים. פתאום שמעתי מחלון חדר השינה שפונה לרחוב פיצוץ מאוד מאוד חזק. רק ליפני חודש הגיע מישהו פתח את החלון והתיז גז מדמיע לבית. הילדים התעוררו בבהלה ובהיסטריה ובכו מלחץ אני יצאתי החוצה והזמנתי משטרה".

מדביק המודעות שביתו הותקף מסר ל'כיכר השבת', "אני מתכוון למצות איתם את הדין. אני מאוכזב ממשטרת ישראל שלא עושה דבר וחצי דבר כדי לחסוך ממני את הסבל הזה. אני מתכוון לפנות לבית המשפט מחר ולבקש לעצור ולהעמיד את העבריינים הללו לדין", הוא מצהיר.

"לא ייאמן שבמרכז העיר ירושלים נזרק רימון הלם על בית שיש בו אשה וילדים קטנים וכל דאלים גבר חוגג והמשטרה לא עושה דבר. זאת למרות שהגשנו למשטרת ישראל הוכחות וראיות ברורות על האדם שמתנכל אלינו", הוא מאשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר