אסונות בין הזמנים

נחל עמוד: אברך איבד את ההכרה ופונה במצב קשה

כוחות הצלה הוזעקו לנחל עמוד לאחר שאברך חרדי איבד את ההכרה • הוא פונה במסוק כשהוא סובל ממכת חום ומצבו מוגדר כקשה • הבן חייג לאם שהזעיקה את הכוחות (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(דוברות המשטרה)

כוחות הצלה הוזעקו הערב (שני) לנחל עמוד שבגליל המערבי לאחר שאברך חרדי, כבן 50, איבד את ההכרה. הוא פונה במסוק כשהוא סובל ממכת חום ומצבו מוגדר כקשה.

מי שהזעיקה את כוחות ההצלה הייתה האם שהתקשרה למוקדי ההצלה וסיפרה כי בעלה יצא יחד עם בנה בן ה-11 לטייל בנחל עמוד ובנה התקשר לספר כי האב חש שלא בטוב.

כוחות ההצלה שהוזעקו לנחל מצאו את האב החרדי כשהוא מחוסר הכרה וסובל ממכת חום. מסוק שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה.

מדוברות מד"א נמסר: " בשעה 18:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על מחוסר הכרה בשמורת עין כובס נחל עמוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לגבר בן 36 במצב קשה עם סימני מכת חום שיפונה לבי"ח במסוק שהוזנק למקום".

ובש בכיר במד"א יהודה חיים ופראמדיק מד"א שמעון ביסמוט סיפרו: "הגענו עם הניידת טיפול נמרץ לחניון של שמורת נחל כבוס והלכנו רגלית כק"מ עם ציוד רפואי. כשהגענו למקום ראינו ילד כבן 11 בהכרה מלאה ובסמוך אליו שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה עם סימני מכת חום. התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה, הנשמה, קירור ומתן נוזלים.

"עקב תוואי השטח היה צורך בחילוץ והזנקנו למקום מסוק צבאי שפינה את המטופל לבי"ח כשמצבו קשה ויציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר