המשטרה חוקרת

אימה בבני ברק: יריות ורימון לעבר בית אברך

כוחות משטרה הוזעקו הלילה לרחוב מנחם בבני ברק, לאחר שאלמונים ירו לעבר בית אברך, היורים נמלטו ובחסדי ה' לא היו נפגעים. רק במוצ"ש האחרון הושלך מטען לעבר הבניין (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הירי, הלילה (צילום: איציק דדון)

כוחות משטרה הוזעקו הלילה (שלישי) לרחוב מנחם בעיר בני ברק, לאחר שאלמונים ירו לעבר בית ברחוב, היורים נמלטו ובחסדי ה' לא היו נפגעים. יצוין כי רק במוצ"ש האחרון הושלך מטען לעבר הבניין.

תושב המתגורר בבניין אליו ירו האלמונים סיפר ל"כיכר השבת": "היו רעשים, הילדים שלי קראו לי. מדובר בפחד איום ונורא, יש לך ילדים שמשחקים למטה, בפרט בזמן החופש. אני בהחלט בחששות".

מהמשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 בדבר שמיעת קולות ירי לעבר בניין מגורים ברחוב מנחם בגין בבני ברק. לא היו נפגעים בנפש".

"המשטרה פתחה בחקירה לבחינת נסיבות האירוע", לשון ההודעה.

כאמור, רק במוצ"ש האחרון הוצמד מטען לדרה בבניין אליו נורו היריות הלילה. שוטרים שהוזעקו לזירה, אספו ממצאים וחוקרים את נסיבות האירוע. הרקע, כך לפי המשטרה, הוא ככל הנראה פלילי.

לדברי שכנים בבניין, אחד השכנים, אברך חרדי צעיר, שזיהה עבירה פלילית - ככל הנראה בתחום הסמים - במתחם הבניין התקשר והזעיק את כוחות המשטרה. מאז הוא סובל מאיומים וככל הנראה זו הסיבה לירי לעבר ביתו. יצוין כי בעל הבית ובני משפחתו עזב ו את הבית עוד קודם לירי המודבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר