חיזבאללה מדווח

בתוך הג'יפ הצה"לי: בובות במקום חיילים?

כתב ערוץ "אל-מנאר" של חיזבאללה מפרסם תיעוד וטענה כי ברכבי הסיור של צה"ל בסמוך לגבול, יש בובות במקום חיילים מחשש מנקמה על התקיפה המיוחסת לישראל בביירות (ארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך חשבון הטוויטר של עלי שעיב)

על רקע המתיחות הביטחונית בגבול הצפון, טוענים בארגון החיזבאללה כי ישראל מציבה בובות בתוך רכבי הסיור של צה"ל, במקום חיילים.

את הטענה השמיע כתב ערוץ "אל-מנאר" של חיזבאללה, עלי שעיב, שפרסם היום (חמישי) תמונות בחשבון הטוויטר שלו, בהן נראות בובות המדמות חיילי צה"ל בתוך רכב צבאי בגבול לבנון.

בציוצים שפרסם טען הכתב של חיזבאללה כי הבובות הוצבו בתוך הג'יפים בכמה נקודות הסמוכות לגבול, מחשש לנקמה של חיזבאללה.

"אין צורך לצחוק על עניין הג'יפ, זו מבוכה שתוביל להדחת בכירי הצבא, שכן היא מצביעה על טיפשות", טען הכתב, "אתם לא למדים שאתם נמצאים בעימות מול אנשים עם חכמה, אומץ לב ואמונה שמספיקים להבסתכם".

בתגובה לפניות כלי תקשורת בישראל מסר דובר צה"ל: "צה"ל לא מתייחס לדיווחים זרים".

האיומים של חיזבאללה נמשכים, על רקע טענותיהם כי ישראל היא זו שתקפה בעזרת רחפנים ברובע הדאחיה בביירות. נעים קאסם, סגן מזכ"ל חיזבאללה, אמר אתמול: "זכותנו להגיב. המכה שישראל תקבל תהיה מפתיעה".

הוא הוסיף, "אנחנו לא יכולים פשוט להבליג על המתקפה הישראלית, זכותנו להגיב. אנחנו נגיב והמכה שתקבל ישראל תהיה מפתיעה. לא נספק מידע באשר לתגובה המתוכננת".

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים בתגובה כי "מה שקרה בסוריה ולבנון הוא התפתחות מסוכנת מאוד מעתה והלאה, אנחנו נפיל מל"טים ישראלים בשמי לבנון. נעשה כל שביכולתנו כדי למנוע את מה שקרה הלילה, בכל מחיר. אני מודיע לחיילי צה"ל הנמצאים על הגבול – תמתינו, התגובה תגיע עוד יום יומיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר