המגמה נמשכת

נתניהו נכנס וראש העיר צעק: "רק ביבי, לא ש"ס וביבי"

במהלך כנס בחירות בקריית אתא עם ראש הממשלה בנימין נתניהו המשיך ראש העיר יעקב פרץ בקו של נתניהו מאתמול וקרא לנוכחים: "שמים ביבי ומחל, לא ש"ס וביבי". צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך עמו היוטיוב של בנימין נתניהו)

יממה לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו ניסה לשאוב קולות מתנועת ש"ס והבהיר כי אין להצביע ש"ס ולחשוב שמצביעים לנתניהו, אלא להצביע מחל, הערב (שלישי) זה נמשך בכנס בקריית אתא.

נתניהו הגיע לכנס בחירות בקריית אתא ואת פניו קיבל ראש העיר יעקב פרץ. עם כניסתו של נתניהו לאולם, ראש העיר קרא להצביע מחל ולא ש"ס וביבי.

לדבריו: "מגיעים אל הקלפי ושמים ביבי ומחל, לא ש"ס וביבי, ביבי ומחל!".

בנאומו בכנס, אמר נתניהו כי "אסור לבזבז אף קול על מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה או על מפלגות שלא משנה אם יקבלו 8-9 מנדטים. אני מבקש שכולם יצביעו בפתק אחד. מי שרוצה אותי ראש ממשלה שיצביע מחל. לא הימין ישמור על הליכוד - הליכוד ישמור על הימין".

כאמור, מדובר בהמשך לדבריו של נתניהו אמש, דברים שהכעיסו בכירים בש"ס שראו בכך כפיות טובה מצד רה"מ שזכה לגיבוי מוחלט מצד אריה דרעי.

אמש אמר נתניהו: "אין הצבעה שני פתקים. אי אפשר להגיד 'טוב, אני מצביע לש"ס ולנתניהו'. אין דבר כזה. ראיתם את הסקרים? הם מראים שרבים מהמצביעים שלנו חושבים שיש להם פריבילגיה לתת את הקול שלהם למישהו אחר. וזה לא נכון: אם מפצלים את הקול, צריך להבין שמאבדים את הקול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר