דרמה בתקשורת החרדית

סוף לחרם? חבר ה'מועצת' - בשידורי 'קול ברמה'

האם ארבע שנות חרם שהטילה ש"ס על תחנת הרדיו קול ברמה מגיעים לקיצם? כך ניתן להסיק מהשיחה שהעניק לה הערב חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף (אקטואלי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הגר"ד יוסף עם יו"ר ש"ס דרעי (צילום: יעקב כהן )

כארבע שנים לאחר החרם של ש"ס על רדיו 'קול ברמה', הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה וראש בית המדרש 'יחווה דעת', עלה הערב (חמישי) לשידור ברדיו, במה שנראה כהמשכו של מהלך סיום החרם על התחנה.

הגר"ד יוסף שוחח במשך דקות ארוכות עם המגישים, יעקב גרודקה וישראל כהן, ודיבר על נושא המאבק בכפייה האנטי-דתית בישראל, בעקבות האיסורים על קיום אירועים תוך הפרדה בין גברים לנשים.

כמו כן, חבר ה'מועצת' הזכיר את כנס הרבנים בו השתתף בשבוע שעבר, בראשות נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן והראשון לציון הגאון רבי שלמה עמאר, שם תקף את איסור ההופעות בהפרדה.

הערב, בשיחה ל'קול ברמה', התבטא הגר"ד יוסף. "עלינו להרבות שלום ואחדות בתוך המחנה שלנו. המכנה המשותף של כולנו זה התורה שלנו".

דרעי מדבר על החרם - ומתי הוא יוסר (צילום ארכיון: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בכך מצטרף הרב לחבריו ל'מועצת החכמים': הגר"ש בעדני, שהתראיין בחודש שעבר בתחנת קול ברמה, והגאון רבי ראובן אלבז המוסר בה שיעור קבוע.

יצוין, כי בחודשים האחרונים מנהלים בכירים בתחנה משא ומתן מתקדם עם נאמני ביתו של נשיא המועצת הגר"ש כהן, בכדי לסיים את המשבר בין התחנה למפלגה.

נשיא ה'מועצת' הגר"ש כהן (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר