פרסום ראשון

בית שמש: התקנת מצלמות לקראת הסרת שלטי הצניעות?

לקראת חידוש המהומות בבית שמש? מאז כניסתה של עליזה בלוך לתפקיד, לא הסירה העירייה את שלטי הצניעות בעיר. כעת, מתקינים מצלמות בליווי משטרתי, לקראת הסרתם (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: אריאל ליבא, כיכר השבת)

פרסום ראשון: העיר בית שמש עומדת לסעור שוב? הקיצונים קוראים היום (ראשון) לצאת ולהפגין בשל הצבת מצלמות האבטחה על ידי העירייה ברמת בית שמש ב'.

לטענת העירייה, מדובר בחלק מפרויקט במסגרתו ירשתו את העיר במצלמות, אך תושבי השכונה מדגישים את העובדה שבחרו לפתוח את המהלך דווקא איתם.

ל'כיכר השבת' נודע כי בין המטרות שבהצבת המצלמות: התכנית להסרת שלטי הצניעות, בהם נדרשים הנשים לעבור בשכונה רק בלבוש צנוע, וחלוקת מדרכות בין גברים לנשים.

מאז כניסתה של עליזה בלוך לתפקיד ראש העיר, עד כה טרם הסירה העירייה את אותם השלטים, למרות שבית המשפט חייב את העירייה, במהלך תקופת כהונתו של משה אבוטבול, בהסרתם.

כעת, כאשר הם מציבים את מצלמות האבטחה, אותם מתקינים עובדי העירייה בליווי משטרתי, הם מתכננים להגיע כבר בימים הקרובים ולהסיר את שלטי הצניעות.

גורם בעירייה אמר ל'כיכר השבת' כי המצלמות, שכאמור יוצבו בהמשך בכל חלקי העיר, נועדו לשמור על בטחון התושבים ולמנוע וונדליזם מכל סוג שהוא.

בנוסף, הם מיועדים להגברת תחושת הביטחון האישי, כמו לדוגמה לסיוע במקרים של תפיסת גנבים, איתור נעדרים, ואנשים הפוגעים בילדים, וכחלק משיפור השירות לתושב, כנהוג בערים אחרות.

למרות זאת, הקיצונים לא מתרשמים מטענות העירייה וממשיכים לטעון כי כרגע מרשתים רק את רמה ב' במצלמות, ולכן הם קוראים לפעול נגד מצלמות האבטחה.

יצוין כי בעבר כבר התקינו מצלמות אבטחה בשכונה, אך אלו הוסרו על ידי הקיצונים, חלקם עדיין עושים בהם שימוש בבתיהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר