ראיון סוער באולפן

בנט: "גנץ מבלבל את המוח; ההסתה של איווט - גועל נפש"

המצב הביטחוני בדרום; המתקפה החריפה על בני גנץ ויעלון; האשמות נגד איתמר בן גביר; ההסתה של איווט ולפיד; מדינת הלכה, חוק הגיוס ומשתה המנדטים • נפתלי בנט בראיון סוער באולפן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

שבוע וחצי לבחירות לכנסת ה-22, השר לשעבר נפתלי בנט בראיון סוער באולפן 'כיכר השבת', תוקף את ראשי 'כחול לבן' בני גנץ ומשה בוגי יעלון. מגדיר את ההסתה של יאיר לפיד ואביגדור ליברמן כ'גועל נפש' ומזהיר ממשתה המנדטים של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

כותרות הראיון:

המצב הדרום: "חמאס איבד את הפחד, המדיניות של מדינת ישראל ב-15 שנים אחרונות היא פשוט מדיניות כושלת. אנחנו צריכים ליטול מהם את היכולת לפגוע בנו, אסור לתת להם להתחמש".

המתקפה על גנץ: "סליחה על הביטוי, גנץ מבלבל את המוח. כרמטכ"ל, לא רק שהוא לא הביא תוכניות ולא יזם ולא קידם. הוא ובוגי, כשאני כבר מביא תוכנית, הם רק גררו רגליים וחיפשו תירוצים לא לעשות".

משתה המנדטים של הליכוד: "הדבר היחיד שמשנה זו שתהיה 'ימינה' גדולה, כי אחרת הוא ייאלץ לעשות מה שהוא עשה ב-2019, ממשלה עם אהוד ברק. הוא מנסה גם לשתות את ש"ס, זו אותה שיטה. יש חוק בישראל, החוק קובע שהגוש קובע".

איתמר בן גביר: "כבר חמש פעמים הם קרובים לאחוז החסימה. אני לא מנעתי את צירופו ל'ימינה'. הוא יכל להיכנס. אנחנו לא בשיעור היסטוריה, אני התייאשתי ממנו. אם אנחנו מתעוררים עוד תשעה ימים עם 60 מנדטים לימין ומקימים ממשלת שמאל, כל האחריות תיפול על איתמר בן גביר ששם את האגו שלו מעל לטובת מדינת ישראל".

ההסתה של איווט ליברמן: "גועל נפש. פשוט בושה וחרפה. הם מוכרים את את הלוקשים לפני הבחירות. לפני בחירות הם באים ואומרים 'החרדים הרשעים האלה וכו', ודקה אחרי זה הם הראשונים לעשות את כל הדילים, ליברמן עשה את כל הדילים".

מתחייב שלא ילך לברית עם לפיד: "שקר וכזב, כמה פעמים אפשר לחזור על אותו שקר? אנחנו נמליץ על נתניהו לראשות ממשלה".

מפלגה ליברלית: "זה לא סוד שאני יותר מתון, אני יותר בעד הסכמות. אני בעד למצוא פשרות בעם ישראל בכדי לקרב, אני לא אוהב חקיקה כופה. אני בעד שרבני ערים יוכלו לגייר, עמדת סמוטריץ' שונה בעניין הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר