פרסום ראשון

הרב קופשיץ השתתף בכנס; ב'העדה החרדית' מאיימים לפטר אותו

לאחר שחבר בד"צ 'העדה החרדית' השתתף בכנס של 'דגל התורה' בבית שמש, בבד"צ זועמים ואומרים ל'כיכר': "הרב חייב להסיק מסקנות. לא ייתכן שהוא פוזל כל הזמן לכיוון דגל" (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הרב קופשיץ (צילום: יעקב לדרמן)

פרסום ראשון: הגאון רבי נתן קופשיץ, חבר בבית הדין של הבד"צ 'העדה החרדית', השתתף בכנס בחירות של 'דגל התורה', וב'עדה' זועמים ואומרים בשיחה עם 'כיכר השבת', כי הרב חייב להחליט היכן הוא נמצא, או שיסיק את המסקנות.

ב'דגל התורה' ערכו מעמדי 'יום כיפור קטן' בערב ראש חודש מטעם המפלגה, הרב קופשיץ ששייך כידוע לעדה החרדית, נטל חלק ביוזמה הזו שמבחינת הבד"צ היא 'ייהרג ואל יעבור' והצליח לעורר את זעמם של אנשי היישוב הישן.

לא די בזאת, אלא שגורמים ב'עדה' אומרים ל'כיכר השבת', כי הרב גם נטל לאחרונה חלק בפעילות נגד ראש העיר בית שמש עליזה בלוך והשתתף לצד רבני העיר מטעם 'דגל התורה', בעצרת, נגד עליזה בלוך ובעד הקצאות לתושבי שכונת בר אילן.

גורם בכיר ב'עדה החרדית' אומר ל'כיכר השבת': "לא ייתכן שהרב ייבחר כל פעם צד אחר, אם הוא פוזל לכיוון כל הזמן לכיוונה של 'דגל התורה' ואף הולך להיפגש עם מרן הגר"ח קנייבסקי, אז מה יש לו להישאר ב'עדה'?.

"הרב חייב להסיק מסקנות - שיקיים את הפסוק אם לה' לכי אחריו ואם לבעל לכי אחריו - הרב לא יכול לפסוח על שני הסעיפים. לעשות סיכומים עם אנשי דגל, ולתמוך במועצה הדתית - בניגוד ל'עדה החרדית'".

הרב משתתף בכינוסי 'דגל'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר