צפו בתיעוד

מסע החיזוק של הרב הראשי בישובי הדרום

כמידי שנה יצא הרב הראשי ונשיא בית הדין הגדול, הגאון רבי דוד לאו, למסע חיזוק בישובי הדרום, לקראת יום הדין • צפו בגלריה ממסע החיזוק (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

כמידי חודש אלול עורך הרב הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין, הגדול הגאון רבי דוד לאו, כינוסי חיזוק והתעוררות לקראת יום הדין. בסוף השבוע האחרון ערך נשיא בית הדין מסע חיזוק בישובי הדרום והר חברון.

את היום פתח הרב הראשי בישוב יתיר שם התקיים שיעור כללי במכינת בית יתיר וישיבת נטע ימינך מסכת בבא קמא בגדי חיוב בעלים בנזק ממונו.

לאחר מכן המשיך הרב הראשי לכינוסים בבתי הספר לבנים ולבנות בישוב בני דקלים בחבל לכיש. בהמשך התקיימה ישיבה מיוחדת להתייעצות בענייני היום עם רבני האזור ואישי ציבור במדרשת הדרום.

משם המשיך המסע לישוב נטע, לאחר קבלת פנים של בני הישוב בבית הכנסת החדש, התקיימו מספר עצרות חיזוק, תחילה עם ילדי הישוב ולאחר מכן לכלל בני המקום כאשר בית הכנסת מלא מפה לפה.

את יום החיזוק המיוחד סיים הרב הראשי בישוב שומריה בקבלת פנים מרגשת של ילדי התלמוד תורה שם שוחח הרב עם ילדי בית הספר על מהותם של ימים חשובים אלו ועל כך שתפילותיהם ובקשותיהם של תינוקות של בית רבן יכולים לשנות הכל ולהכריע את הכף לטובה, משם המשיך הרב לישיבה התיכונית והגבוהה בשומריה שם התקיים השיעור האחרון ליום המיוחד.

בסיום היום ציין הרב הראשי לאנשי לשכתו אשר ליווהו במהלך היום כי "כל המאמץ היה שווה בכדי לראות את הצימאון העז שיש בכל מקום לדברי חיזוק ושיעורי תורה בשונה ממה שמצטייר לעיתים בתקשורת עם ישראל מחובר למסורת, אוהב אותה ומנצל כל הזדמנות לשמוע עוד שיעור ועוד שיחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר