הסרטון נמחק

השפלה לאומית: הפוליטיקאים מגיבים לביבי

אחרי שהורידו אותו מהבמה בשל ירי הטילים, מחקו במפלגת הליכוד את הסרטון כאשר הבינו כי מדובר בנזק לקמפיין • הפוליטיקאים כבר מגיבים ותוקפים את ראש הממשלה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך השידור החי)

"אם חמאס יורה עלינו בשידור חי - הוא לא רוצה שאנחנו נהיה פה" - כך הגיב הערב (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו כאשר חזר לנאום באירוע הפוליטי באשדוד, שהופסק בעקבות ירי הרקטות מעזה והפעלת האזעקות בעיר.

בסביבת ראש הממשלה הבינו את פוטנציאל הנזק, ומחקו את הסרטון של האירוע, שהועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק הרשמי של נתניהו.

בינתיים, הפוליטיקאים, מימין ומשמאל, ניצלו את ההזדמנות לתקוף את נתניהו. נפתלי בנט כתב: "ראש ממשלה שמורד מהבמה באמצע נאום כי יורים עליו טילים זוהי השפלה לאומית. חמאס הפסיק לפחד מישראל. ביטחון ישראל יוחזר על ידי ראשי חמאס מחוסלים ולא מסיבות עיתונאים".

(צילום: מתוך פייסבוק ויחיאל אילוז)

איווט ליברמן צייץ: "בסיום מפגש עם פעילים באשדוד נשמעה אזעקת צבע אדום וכמו כולם נאלצתי לעזוב. אני עדיין באשדוד ואני מחזק את ידי התושבים על יכולת העמידה שהם מפגינים מול איומי הטרור. האירוע היום מוכיח שמדיניות הכניעה לטרור של נתניהו פשטה את הרגל".

יאיר לפיד צייץ: "מה שביבי לא עשה 13 שנים הוא כבר לא יעשה. לא ריבונות, לא שקט לתושבי אשדוד, אשקלון וישובי עוטף עזה. צבע אדום הערב באשדוד כשנתניהו על הבמה הוא דגל אדום לאזרחי ישראל. נתניהו סיים ויכול לרדת מהבמה".

עמיר פרץ צייץ: "נתניהו שוב נעלם תוך כדי הפקרת תושבי הדרום. מנהיגות אמיתית מצריכה התמודדות עם שורש הבעיה, ולא לחסות תחת צילה המגן של מערכת כיפת ברזל".

גם בכלי התקשורת הפלסטיניים ברצועת עזה, חגגו בעקבות פינוי ראש הממשלה: "נתניהו פונה למקלט תוך כדי נאום באשקלון", זעקו הכותרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר