המשך השלום?

החזרה המפתיעה של דוד חכם ל'קול ברמה'

אחרי השיחה של חבר המועצת הגר"ד יוסף בתחנת הרדיו שהוחרמה במשך שנים על ידי ש"ס, הערב צעד נוסף בהליך השלום עם חזרתו של דוד חכם להגיש תכנית בתחנה (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות קול ברמה)

דרמה בזירה הספרדית: שדרן הרדיו הבכיר דוד חכם הפתיע הערב (שלישי) עם תכנית חדשה ברדיו 'קול ברמה'. חזרתו של חכם לרדיו שהקים מרן הגר"ע יוסף, הינה חוליה בשרשרת השלום בין הרדיו לבין תנועת ש"ס.

כזכור, בשבוע שעבר, חבר מועצת החכמים של ש"ס הגאון רבי דוד יוסף שוחח בתכניתם של יעקב גרודקה וישראל כהן ב'קול ברמה' וכפי שדווח ב'כיכר השבת' - שיחתו של חבר המועצת סימלה את סיום החרם של ש"ס על 'קול ברמה'.

תכניתו של חכם 'סופרים קולות' תשודר בכל ערב בשעה 20:00 והיא תעסוק במערכת בחירות, מזווית שתאיר על השטח החרדי.

חכם סיים הערב את תוכניתו ב'קול ברמה' בנימה אישית: "זו התרגשות גדולה מאוד בשבילי לחזור לרדיו שמרן הגר"ע יוסף זצ"ל הקים וכל כך אהב. מרן ראה ברדיו ובשדרניו כשלוחיו וכמזכי הרבים עצומים וגדולים. בשבילי לחזור ל'קול ברמה' - זה לחזור לבית הטבעי והאמיתי שלי. אני מודה לכל תחנות הרדיו שאירחו אותי בשנות הנדודים".

ל'כיכר השבת' נודע כי אדריכל השלום המסתמן בין הרדיו לש"ס הוא מנכ"ל התחנה אריאל דרעי שבמשך חודשים רבים טווה את השלום הספרדי.

השלב הבא המסתמן הוא ראיון של השר אריה דרעי ברדיו - מה שיעשה סוף מוחלט למחלוקת שקרעה בשנים האחרונות את הציבור הספרדי.

דוד חכם התחיל את דרכו התקשורתית בשנות ה-2000 בתחנות הרדיו הפיראטיות. בשנת 2008 עם הקמת רדיו 'קול ברמה' הצטרף לצוות הנהלת וכתבי התחנה. בשנת 2011 עזב את 'קול ברמה' והצטרף לרדיו 'גלי ישראל'.

בשנת 2014 עזב את 'גלי ישראל' והחל לשדר ברדיו 'קול חי'. בשנת 2016 עזב את רדיו 'קול חי' והצטרף ל'רשת מורשת', לאחר סגירתה של רשות השידור המשיך לשדר ברדיו 'כאן מורשת' של תאגיד השידור הישראלי, בשנת 2017 עזב את 'כאן מורשת' והחל לשמש כמגיש מחליף בתכנית ה'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' - היום כאמור הפתיע חכם וחזר לרדיו 'קול ברמה'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר