בשל שיקולים פוליטיים?

היסטריה ב'יהדות התורה': המשטרה לא תאשר את העצרת בבר אילן

עצרת הבחירות המרכזית של יהדות התורה שהייתה אמורה להיערך ביום א' הקרוב תבוטל בשל התנגדות המשטרה, במטה הבחירות של ג' מאשימים: "מפקד המחוז מונע את העצרת משיקולים פוליטיים" (חרדים)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרסום ראשון:העצרת המרכזית של 'יהדות התורה' בירושלים בה היו אמורים להשתתף כל גדולי ישראל בראשות שר התורה, מרן הגר"ח קנייבסקי, ככל הנראה תבוטל - ולא תתקיים, זאת בשל התנגדות משטרת ישראל. במטה ההסברה של 'יהדות התורה' מאשימים: "מפקד המחוז מונע את העצרת משיקולים פוליטיים"

ביום ראשון הקרוב עתידה יהדות התורה לקיים כנס אחדות של מטה ההסברה של 'אגודת ישראל' ו'דגל התורה' בראשות מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי וכ"ק האדמו"ר מגור.

במטה ההסברה החליטו לקיים את הכנס הגדול בו צפויים להשתתף עשרות אלפים ברחובה של עיר בצומת בר אילן, המיקום נקבע, העירייה אישרה, אולם היום אחר הצהרים התברר, כי מחוז ירושלים במשטרת ישראל לא מאשר את המיקום.

גורם בכיר במטה ההסברה אומר ל'כיכר השבת': "לצערי הרב יהודים חרדים מתוכינו משפיעים על המשטרה משיקולים פוליטיים שלא לאשר את העצרת. ברור לנו שזו התערבות פוליטית, אין מפלגה שלא קיבלה אישור לכנסים בצומת בר אילן כולל הפלגים הקיצוניים ביותר. אנחנו לא נסכים תכתיבים כאלו מצד המשטרה. גדולי הדור מגיעים לכנס אחדות היסטורי, וראוי לכבד את הבקשה".

מנגד גורם במחוז ירושלים אומר בשיחה ל'כיכר השבת': "אין כאן שום שיקול פוליטי. השיקול היחיד הוא המיקום הבעייתי שיגרום לביטול מאות קווים שמשרתים את תושבי ירושלים. אנחנו מציעים מיקום חילופי ומכובד. בר אילן לא בא בחשבון, לא נסגור את מרכז ירושלים יום שלם בגלל עצרת בחירות ולא משנה עצרת של מי, כחול לבן והליכוד היו מקבלים אותה תשובה"

ממשטרת ישראל נמסר: "בניגוד מוחלט לנטען, משטרת ישראל פועלת ומקבלת החלטות משיקולים מקצועיים בלבד(!), תוך יצירת האיזונים הנדרשים לאפשר את החופש המחאה אל מול צמצום הפגיעה בכלל הציבור ותושבי העיר, וכך תמשיך לפעול גם בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר