מנצח קשוח

ליברמן מפחיד: "לימודי ליבה בחינוך החרדי - תנאי סף"

יו"ר ישראל ביתנו, שניהל קמפיין הסתה נגד הציבור החרדי, גם מתכוין לממש את תכניותיו, לאחר שהצליח לצמוח לתשעה מנדטים ולהפוך ללשון המאזניים בהרכבת הממשלה הבאה (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: Hadas Parush/Flash90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן דיבר הבוקר (רביעי) עם כתבים מחוץ לביתו בישוב נוקדים, והשמיע עמדות תקיפות לקראת המו"מ הקואליציוני שבפתח.

ביום שלאחר הבחירות, מתברר כי הפוליטיקאי שניהל קמפיין הסתה נגד הציבור החרדי, גם מתכוין לממש את תכניותיו, לאחר שהצליח לצמוח לתשעה מנדטים ולמנוע מנתניהו את המשך כהונתו הבטוחה כראש ממשלה.

"כמו שאמרנו כל מערכת הבחירות", פתח ליברמן את דבריו, "יש אופציה אחת - ממשלת אחדות לאומית. לא נשב בשום אופציה אחרת. כל מי שבונה שיש באופק עוד בחירות חדשות, טועה; אין 61 לפיזור הכנסת".

דבריו של ליברמן, אמש (צילום: ערוץ הכנסת. תמונה: Yonatan Sindel/FLASH90)

איווט הפתיע והוסיף: "אני מאוכזב מנאומו של בני גנץ... לא שוחחתי עם נתניהו או עם גנץ, ואין לי גם כוונה לדבר איתם. אני לא אבזבז זמן על שיחות סרק. אין מגעים עדיין, כל מה שנעשה - נעשה באופן גלוי ושקוף, ונודיע על כך בדף הפייסבוק הרשמי".

"תנאי הסף שלנו לכניסה לממשלה", אמר יו"ר ישראל ביתנו, "הוא לימודי ליב"ה במסגרות החינוך החרדי. כמו כן, שחוק גיוס בני הישיבות יעבור בדיוק כמו שעבר בקריאה ראשונה ב-2018. בלי שינוי - לא נקודה ולא פסיק".

"המסקנה ברורה - יש אופציה אחת ויחידה, והיא ממשלת אחדות לאומית, ממשלה ליברלית רחבה. לא נצטרף לשום אופציה אחרת. חבל לבזבז את הזמן. חלוקת התיקים זה דבר משני. מה שחשוב, זו הקמת ממשלת אחדות. אנו לא פוסלים אף מועמד - אין לנו שום עניין פרסונלי עם אף אחד", סיים איווט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר