בלוק משותף

הימין לביבי: רוצה המלצה? תתחייב להישאר

ראש הממשלה הקים בלוק ימין אחד שיפעל יחד לכינונה של הממשלה הבאה. נציגי הסיעות דורשים התחייבות פומבית כי יישאר איתם גם אחרי שיקבל את המנדט מנשיא המדינה (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הפגישה עם נתניהו (צילום: ללא קרדיט)

ראשי סיעות הימין הפגשו הצהריים (רביעי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, במשרד ראש הממשלה. בהמשך הערב, תתכנס סיעת הליכוד לישיבה ראשונה אחרי הבחירות.

לפי דיווחו של זאב קם ב'כאן חדשות', נציגי סיעות הימין הבהירו לנתניהו כי אם הוא מעוניים בהמלצתם לנשיא המדינה כי יטיל עליו את הרכבת הממשלה, עליו להצהיר פומבית כי יישאר איתם גם אחרי קבלת המנדט.

בפגישה התחייבו על בלוק ימין אחד בהובלת ראש הממשלה נתניהו, שיפעל יחד לכינונה של הממשלה הבאה, והוחלט להקים צוות מו"מ משותף לכל סיעות בלוק הימין.

בפגישה עם ראש הממשלה נתניהו השתתף השר יריב לוין וראשי הסיעות: יעקב ליצמן, משה גפני, נפתלי בנט, הרב רפי פרץ, איילת שקד ובצלאל סמוטריץ'.

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי נפגש עם ראש הממשלה נתניהו מוקדם יותר הבוקר, מאחר ולא יכל להשתתף בפגישה בשל אזכרת השר לשעבר דוד אזולאי.

בימין מקווים כי עצם ההצהרה על בלוק טכני מעין זה, תאלץ את נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין להטיל על נתניהו את הרכבת הממשלה.

בשלב הבא, כך הם מקווים, יצליח נתניהו לפצל את כחול לבן או להכניס את העבודה - גשר לתוך הקואליציה, ולהקים ממשלה בראשותו.

בתוך כך, מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נמסר כי הוא לא יטוס השנה להשתתף בעצרת הכללית של האו"ם, "בשל נסיבות פוליטיות".

מפת המנדטים אחרי ספירת 91% מהקולות: כחול לבן 32, הליכוד 31, הרשימה המשותפת 13, ש"ס 9, ישראל ביתנו 9, יהדות התורה 8, ימינה 7, העבודה-גשר 6 ומרצ 5.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר