זעזוע קשה

תימהוני תקף באלימות את האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא

אדם תימהוני ניסה לפגוע באלימות באדמו"ר רבי דוד אבוחצירא בנהריה. על פי הדיווחים, הרב הצליח להדוף אותו והנוכחים במקום השתלטו על התוקף ונטרלו אותו מיד. על גופו נמצאה גם סכין (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא (צילום: ארכיון כיכר השבת)

מדיווח ראשוני: אדם הגיע הערב (מוצ"ש) לישיבת 'אביר יעקב' בנהריה בה מקבל האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא קהל ניסה לתקוף את הרב באלימות ועל גופו אותרה לאחר מכן גם סכין.

על פי הדיווח, הרב הצליח להדוף את התוקף ואנשים שנכחו במקום נטרלו את הבחור במהירות. ככל הנראה מדובר באדם שאינו בריא בנפשו הרקע למעשה, לטענת התוקף, הובטח לו דברים מפי הרב שלא קוימו.

אחד הנוכחים בחדר סיפר ל'כיכר השבת' כי "מדובר באדם תמהוני שככל הנראה ניסה לעשות מה שעשו לבבא אלעזר, בהתחלה הוא ניגש לרב וניסה להרים עליו יד. הרב דחף אותו, והנוכחים בחדר הקבלה השתלטו עליו ועל גופו נמצאה סכין".

למקום הגיעו כוחות משטרה ועצרו את החשוד במעשה.

מהמשטרה נמסר כי "המשטרה עצרה לחקירה תושב עכו כבן 40 בחשד שנכנס בכוח אל חצרו של רב בעיר נהריה, תוך גידופים וניסיון תקיפה, כשברשותו נתפסה סכין".

"הערב התקבל דיווח במוקד 100, על כך שתושב עכו כבן 40 נכנס בכוח אל ישיבה בעיר נהריה, תוך שהוא מגדף את הרב וכאשר בלמו אותו עוזריו ומנעו את התקרבותו, נתפסה ברשותו סכין. כוח משטרה הגיע למקום ועצר את החשוד, לצד תפיסת הסכין כראיה, כאשר מחר יובא אל בימ"ש לדיון בבקשה להאריך את מעצרו והעברתו לבחינה של גורמי מקצוע", מסר דובר המשטרה.

כזכור, אחיו של האדמו"ר, "בבא אלעזר", האדמו"ר רבי אלעזר אבוחצירא, נרצח לפני שמונה שנים בביתו בבאר שבע, על רקע דומה, על ידי אדם שלא היה מרוצה מעצותיו.

סייע בהכנת הכתבה איציק אוחנה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר