מכה על מכה

הוריה של תהילה נגר ז"ל לקו במחלה קשה

הוריה של תהילה נגר, הצעירה שנרצחה באכזריות לפני 3 שנים על ידי ראיד רושרוש, לקו לאחרונה במחלה קשה - לטענתם בשל שברון לב קשה שנגרם מעסקת הטיעון שנחתמה עם הרוצח (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הזוג נגר בבית המשפט לפני כמה חודשים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יגאל נגר (60) אביה של תהילה נגר הי"ד, חשף ל'ידיעות אחרונות' שהוא ואשתו זהבה נאבקים במחלה קשה ולא יגיעו לדיון שצפוי השבוע בבית המשפט בטיעונים לעונש של הרוצח.

בית המשפט המחוזי בנצרת צפוי לדון בעונשו של ראיד רושרוש, ערבי־ישראלי מהצפון שרצח את נגר בצד הדרך ליד המושבה מגדל.

כזכור, רושרוש נעצר והואשם ברציחתה, אבל בגלל מחדלים בחקירה נרקמה איתו עסקת טיעון שבמסגרתה הורשע בהריגה, במקום ברצח, בתמורה להודאתו דבר שגרם לצער רב להוריה של נגר שעתרו לבג"צ בניסיון לבטל את ההסכם אך נדחו.

הרוצח רושרוש בבית המשפט (צילום ארכיון: FLASH90)

"כולנו חלינו. לפני הרצח של תהילה לא ידענו אפילו מה זה קופת חולים, רק שפעת הייתה לנו. הכאב, המתח והתסכול ריסקו את שנינו. הוא רצח את כל המשפחה. לא נהיה בדיון הטיעונים לעונש, אין לנו מה לעשות שם. אני מרגיש שבור ומתבייש בהתנהלות של המדינה. אם ישאלו אותי, אמליץ לא לתלות בה תקוות. שהורים ייקחו נשק ויגנו על הילדים שלהם כי איש לא יעזור להם. לצערי, זו הדרך היחידה לשמור על חיי ילדינו", אמר נגר ל'ידיעות אחרונות'.

אמה של נגר, פנתה לשופטים וביקשה מהם לגזור את העונש המקסימלי בעבירת הריגה - 20 שנה. "אני מבקשת מכבוד השופטים שייתנו לו את העונש המקסימלי, שלא יראה אור יום. הוא רצח את כל המשפחה שלנו. חליתי במחלה ואני מתמודדת איתה באומץ. הגוף והנפש משולבים זה בזה, ומאז הרצח הכל נשבר", אמרה האם השבורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר