שבת ולימוד תורה

הידוענית טהוניה רובל מספרת: מדוע התקרבה לדת?

מגישת הטלוויזיה וזוכת תוכנית הריאליטי טהוניה רובל מתקרבת לדת ולאחר שנתיים שירדה מהכותרת חושפת את החיים חדשים שלה כמו גם הרב שמלווה אותה (ברנז'ה, ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
טהוניה רובל אצל הרב שריקי (צילום: אריאל משה)

מגישת הטלוויזיה וזוכת תוכנית הריאליטי טהוניה רובל מתקרבת בצעדי ענק לדת ולאחר שנתיים שירדה מהכותרת חושפת את שמירת השבת והחיזוק שמלווה אותה ביום יום. בראיון שהעניקה לרפי רשף ב'קשת 12', סיפרה רובל על ההתייעצות עם הרב שמלווה אותה וההחלטה להתחזק בצניעות.

"אני לא מופיעה בשבת בטלוויזיה. כבר שנתיים ברצף אני שומרת שבת. אם אני מצלמת בחמישי, יהיו חייבים לרשום 'צולם ביום חול'. אני מחמירה עם זה, ומפסידה הרבה עבודה והרבה כסף, אבל הכל מאת ה'", סיפרה רובל.

על הקשיים במציאת הזיווג, אמרה כי "תמיד הגיעה הבעיה של השבת. אני עובדת קשה במהלך השבוע, הבחור עובד במהלך כל השבוע קשה, ובשבת בא לו לצאת לבלות וללכת לים ולעשות כיף. אני לא במקום הזה, אני במקום של ללכת לבית כנסת בשישי בערב, לחזור הביתה לעשות קידוש ולאכול ארוחת שישי, ואחרי הארוחה לעשות זמירות שבת, ולמחרת בבוקר לקום לבית כנסת להתפלל וללמוד תורה - זה לא מתנגן עם החיים שלו".

הידוענית סיפרה איך התעורר בה הניצוץ להתקרב למסורת ולדת: "היו לי תקופות לא טובות שנכנסתי לדיכאון והתחלתי להיכנס לחרדות. לקחתי טיפולים פסיכיאטריים ופסיכולוגיים ומצאתי את עצמי בתוך בית חשוך לגמרי, בכל המובנים, מלוכלך ומזוהם, ואני חושבת ששם זו הייתה נקודת האור שלי, מבחינת הקב"ה. שם בעצם התחלתי להתקרב אליו לאט לאט והתחלתי לשמור שבת ונכנסתי לתוך העולם הרוחני והדת".

טהוניה רובל אצל הרב שריקי (צילום: אריאל משה)

רובל הוסיפה וחשפה כי יש לה רב מנתיבות, המקובל הרב נתנאל שריקי, שמלווה אותה בתהליך ההתקרבות לבורא: "יש לי את מצבי הרוח, פעם אפ פעם דאון. מזל שיש לי את הרב שלי שאני נוסעת אליו לנתיבות. זה תחליף מאוד גדול לפסיכולוג. אני נוסעת לרב אחת לשבועיים כדי למלא מצברים, זה אדם שכולו רוחניות בשליחות של הקב"ה. יש לי רגעים שאני נשברת, מגיעה אל הרב ואומרת לו שאני לא יכולה יותר. הוא אומר לי: 'אני יודע, הים סוער עכשיו, הוא עוד מעט יירגע'. לפעמים אני יושבת בבית ובוכה כשאני מדברת עם הקב"ה. לא תמיד אני חזקה, לפעמים אני נשברת מהתגובות ברשת - אבל אני לא מראה את זה. לא תמיד אני חזקה".

הרב שריקי אמר ל'כיכר השבת' כי "ברוך ה' כולם מגיעים ומתקרבים לאבא שבשמים כמו האישה היקרה טהוניה רובל שיש לה אמונת חכמים גדולה ותראה הרבה ישועות בקרוב".

טהוניה רובל שעלתה מאתיופיה לישראל כשהיא בגיל 3 הינה בת למשפחה מרובת ילדים, התפרסמה כאשר בשנת 2013 השתתפה בתוכנית ריאליטי וזכתה במקום הראשון ובפרס של מיליון שקל. מאז ועד היום היא עוסקת בתפקידים שונים בתחומי הטלוויזיה והתקשורת והיא נחשבת למובילת דעת קהל ומשפיעה בתרבות הישראלית - בעיקר במחאות של בני העדה האתיופית לצדק ושוויון במדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר