מעצר "הנערה" בב"ב

המתנדב החרדי מגיב: "היא עברה על החוק"

יהודה וישנק, חרדי המתנדב במשטרת בני ברק, התייחס לטענות כנגד המשטרה במעצר של "הנערה" אמש, לאחר שלא חצתה במעבר חציה: "דחפה, הדפה ובעטה" (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ניידת שיטור (צילום: שאטרסטוק)

יממה לאחר סערת מעצר הנערה לאחר שלא חצתה במעבר חציה בבני ברק, יהודה וישנק, חרדי המתנדב במשטרת בני ברק, התייחס לטענות כנגד המשטרה וטען כי היא: "דחפה, הדפה ובעטה".

בפוסט שפרסם בפייסבוק שחזר את שאירע אמש: "אתמול בערב הגעתי לתחנה להתחיל עוד משמרת לילה, כשאני עומד ביומן התחנה לחתום ולהירשם אני רואה את ראש עיריית בני ברק ופמלייתו צועדים לכיוון היומן, בירכתי אותם לשלום ולא הבנתי מה קרה שראש העיר בא לתחנה.

"מיד חברי הפמליה אמרו לי על מה שקרה, פתחתי את הוואטסאפ ובכל קבוצה אפשרית היה את הסרטונים מהשטח מה שקרה בין הנערה לשוטרות אגף התנועה, בינתיים אנשי הפמליה צילמו אותי עם ראש העיר והתמונה רצה לה בוואטסאפ ודשים הגיעו מכל כיוון ושאלות מה קרה? שוחרר? קיבלה קנס? וכו' וכו'".

לדבריו: "שעות לאחר הסיפור ושחרורה של הנערה והרשת גועשת לא ייתכן דמינו הפקר וכל מיני דברים כאלה... בהתחלה אמרו נערה בת 16 ללא ת.ז. תוך כמה שעות היא גדלה ונהיתה בת 42.

"כל מה שקרה קרה בגלל שהנערה עברה על החוק! סרבה להזדהות! סרבה לעיכוב לתחנה! (שזה בצורה יפה ללא הפעלת כח מצד השוטרות) דחפה/הדפה/בעטה בשוטרת!, וכל זה יכל לא לקרות אם היא פשוט היתה מזדהה!".

התנדב החרדי סיכם: "ואני שואל רק שאלה אחת פשוטה, מתי יכניסו למודעות של הציבור החרדי שכשעברת על החוק ושוטר מבקש ממך להזדהות פשוט מזדהים מקבלים דוח וממשיכים הלאה?!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר